اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

تحقق اقدامات دولت باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید با اتحاد و انسجام در راستای تحقق اهداف کلی نظام گام برداشته شود و تحقق اقدامات دولت باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

تحقق اقدامات دولت باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، عبدالکریم گراوند در شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: شهرستان دشتی به علم، ادب و هنر مشهور است و علمای زیادی را پرورش داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نباید تفاوت و اختلاف نظرها باعث عدم رشد و توسعه جامعه شود، گفت: همین اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه‌ها خود یکی از عوامل توسعه است به طوری که در کنار اختلاف سلیقه‌ها وحدت و همدلی در راستای پیشبرد جامعه وجود داشته باشد.

گراوند با اشاره به اینکه باید اقشار مختلف جامعه پیشرفت ایران اسلامی و تحقق اهداف نظام را در اولویت خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: باید با اتحاد و انسجام در راستای تحقق اهداف کلی نظام گام برداشته شود و تحقق اقدامات دولت باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه سیاسی اقدامات خوبی انجام داده است که از جمله آنها می‌توانیم به راه‌اندازی خانه احزاب در کشور برای تبادل نظر احزاب مختلف سیاسی با دیدگاه‌های مختلف اشاره کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از اقدامات بزرگ دولت تدبیر و امید و توافق برجام، بر هم زدن برنامه دشمنان خارجی در رابطه با ایران هراسی بود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر رئیس جمهور نقشه شوم دشمنان آنان عملی نشد.

گراوند اظهار داشت: با اجرای توافق برجام شاهد افزایش صادرات نفت به کشورهای مختلف دنیا هستیم و فروش نفت ما از وضعیت مناسبی برخوردار است.

وی در خصوص اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید افزود: با اجرای این طرح شاهد برکات خوبی در زمینه بهداشت و درمان و ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه شاهد ناامنی در خاورمیانه هستیم افزود: ولی در حال حاضر در ایران اسلامی آرامش و امنیت پایداری برقرار است.

گراوند افزود: از سال گذشته تاکنون در استان کارهای ارزشمندی با اجرای طرح امید اجتماعی در راستای کنترل آسیب‌های اجتماعی با تدابیر استاندار بوشهر صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: در استان بوشهر علاوه بر توسعه بخش بهداشت و درمان، افزایش سرانه فضای ورزشی و بوستان‌های روستایی به اتمام پروژه‌های نیمه تمام بالای 30 درصد نیز توجه ویژه‌ای شده است.

انتهای پیام/3347/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول