اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پیام بازیگران کلیدی برجام به ترامپ:

توافق اتمی کارایی دارد و باید برای دور نگه داشتن تهران از فعالیت‌های نظامی حفظ شود

بازیگران کلیدی حاضر در توافق اتمی ایران در سخنرانی‌های روز گذشته در سازمان ملل متحد تاکید نمودند، «برجام» کارایی دارد و باید برای دور نگه داشتن ایران از ساخت سلاح اتمی حفظ شود.

توافق اتمی کارایی دارد و باید برای دور نگه داشتن تهران از فعالیت‌های نظامی حفظ شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بازیگران کلیدی حاضر در مذاکرات منتهی به  توافق اتمی ایران در سخنرانی‌های روز گذشته در سازمان ملل متحد تاکید نمودند ، «برجام» کارایی دارد و مانع از ساخت بمب اتمی از سوی ایران می‌شود.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» اتحادیه اروپا،کشورهای مهم حاضر در توافق اتمی و سازمان ملل متحد در پیامی متحد به «دونالد ترامپ» رییس جمهور منتخب آمریکا اعلام داشتند، توافق کارایی دارد و باید برای دور نگه داشتن تهران از توسعه سلاح اتمی حفظ شود.

بر این اساس، سخنرانان حاضر در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد یکی بعد از دیگری روز گذشته (چهارشنبه) بر اجرای این توافق که ماهیتی تاریخی داشته و با موفقیت در سال نخست اجرا شد، تاکید کردند.

به نوشته این منبع خبری، در حالی‌که به طور مستقیم نامی ازترامپ در این پیام‌ها برده نشد، اما آشکارا نظر ها به سوی رییس جمهور جدید آمریکا است که قرار است جمعه هفته جاری سوگند یاد کند و البته به شدت مخالفت خود با این توافق را اعلام کرده است.

این توافق با حضور ایران، آمریکا، روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان شکل گرفت و به عنوان قانونی الزام آور در قطعنامه سازمان ملل گنجانده شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول