اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سخنگوی جدید کاخ سفید در اولین کنفرانس خبری، رسانه‌ها را به باد انتقاد گرفت

سخنگوی جدید کاخ سفید در اولین کنفرانس خبری خود که بامداد یکشنبه (به وقت تهران) برگزار شد به شدت از رسانه ها بابت آنچه به گفته وی پوشش نادرست مراسم تحلیف رئیس جمهور آمریکا است، انتقاد کرد.

سخنگوی جدید کاخ سفید در اولین کنفرانس خبری، رسانه‌ها را به باد انتقاد گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سین اسپایسر، سخنگوی جدید کاخ سفید در اولین نشست خبری به شدت از رسانه های آمریکا انتقاد کرد.

این نشست خبری طبق اعلام قبلی قرار بود ساعت 4 عصر به وقت محلی (برابر با 00:30 به وقت تهران) آغاز شود، اما حدوداً دو ساعت با تأخیر برگذار شد.

قبل از این نشست خبری، دونالد ترامپ در جمع کارکنان سازمان سیا، رسانه های آمریکا را بابت آنچه به گفته وی گزارش های نادرست از مراسم تحلیف بود، مورد انتقاد قرار داد. وی دعا کرد که جمعیتی بالغ بر یک میلیون و نیم نفر در مراسم تحلیف حضور داشته اند.

ترامپ این اظهارات را در واکنش به گزارش های متعدد رسانه های آمریکا درباره حضور اندک مردم در مراسم تحلیف روز گذشته، در مقایسه با سالهای گذشته عنوان کرد.

سین اسپایسر هم در حالی روز شنبه در جایگاه خود قرار گرفت که پشت سر وی تصاویری از حضور جمعیت در مراسم تحلیف دونالد ترامپ قرار داشت. 

این نشست خبری تنها چند دقیقه به طول انجامید و وی برای پاسخگویی به سوال هیچ یک از رسانه ها صبر نکرد. سخنگوی جدید کاخ سفید از رسانه های آمریکا بابت «گزارش دهی نادرست از روی تعمد» انتقاد کرد.

وی همچنین وعده داد که رسانه ها را نیز «پاسخگو» خواهد کرد.

انتهای پیام/ *

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول