اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

100 واحد روستایی در جیرفت به بهره‎برداری می‎رسد

رئیس بنیاد مسکن شهرستان جیرفت گفت: همزمان با دهه فجر 100 واحد مسکن روستایی در این شهرستان به بهره‎برداری می‎رسد.

100 واحد روستایی در جیرفت به بهره‎برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین احمدیوسفی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام‎الله دهه مبارک فجر 100 واحد مسکن روستایی در این شهرستان افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‎شود.

وی با اشاره به اینکه برای احداث این واحدها وام‎های 15 میلیون تومانی اعطا شده است، بیان داشت: در مجموع 15 میلیارد تومان اعتبار برای احداث واحدهای مسکن روستایی اعتبار اختصاص داده شده است.

احمدیوسفی زیربنای این واحدها را بین 45 تا 60 متر ذکر و تصریح کرد: با تحویل واحدهای مسکن 100 خانوار روستایی از مزایای آن‎ها بهره‎مند و دارای مسکن می‎شوند.

وی افزود: همچنین تاکنون 19 هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار 200 میلیارد تومان در شهرستان جیرفت احداث و به متقاضیان تحویل داده شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان جیرفت ادامه داد: از سال 84 تاکنون 20 هزار متقاضی احداث این واحدها برای دریافت تسهیلات به بانک‎های عامل معرفی شده‎اند.

احمدیوسفی عنوان کرد: هم‎اکنون نیز تسهیلات 18 میلیون تومانی برای احداث واحدهای مسکن روستایی به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‎شود.

وی با اعلام اینکه هم‎اکنون در حال اجرای چند طرح‎ هادی در سطح روستاها هستیم، ابراز داشت: همچنین در ایام‎الله دهه مبارک فجر تعدادی طرح هادی روستایی در سطح شهرستان به بهره‎برداری می‎ر‎سد.

انتهای پیام/80001/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول