اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بخش فارغان خبر داد

خسارت 80 درصدی باغات و مرکبات فارغان طی بارندگی‌های اخیر/ راه روستای راییز همچنان مسدود است

بخشدار بخش فارغان از خسارت 80 درصدی باغات و مرکبات در این شهر طی بارندگی‌های اخیر خبر داد.

خسارت 80 درصدی باغات و مرکبات فارغان طی بارندگی‌های اخیر/ راه روستای راییز همچنان مسدود است

محمد کناری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بخش فارغان عنوان کرد: بارندگی‌های اخیر در شهر فارغان به منازل مسکونی، باغات و مرکبات، راه‌های ارتباطی و همچنین جاده‌های بین مزارع این منطقه خسارات فراوانی وارد کرده است.

وی افزود: طی چند روز اخیر 213 میلی‌متر باران در شهر فارغان باریده است که در دو روز نخست، روستاهای جایین، نظام آباد، نسا و شاهرود دچار آبگرفتگی شدند که بلا‌فاصله طی هماهنگی با جمعیت هلال احمر شهرستان حاجی آباد با استفاد از 35 تخته چادر در این چهار روستا به 300 نفر اسکان موقت داده شد.

بخشدار بخش فارغان بیان داشت: بر اثر طغیان رودخانه‌ها، راه‌های ارتباطی روستاهای راییز، باغان، تلمرا مسدود شدند که با همکاری اداره راهداری حاجی‌آباد باز گشایی شدند اما همچنان راه روستای راییز مسدود است.

این مسؤول اضافه کرد: بر اثر باد شدید و شکستن پایه‌های تیر برق، برق روستاهای میمند، بسته، مزرعه، تیدر و بخوان به‌مدت 24 ساعت قطع بود که با کمک اتفاقات برق بخش و شهرستان مجددا راه‌اندازی شده است.

کناری گفت: شدت طوفان در این منطقه به حدی بالا بوده است که برخی از درختان را از ریشه در آورده است و به محصولات باغی و زراعی ازجمله نارنگی و پرتقال 80 درصد خسارت وارد آورده است.

وی در پایان عنوان داشت: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم این شهر کشاورزی است، این موضوع باعث نگرانی مردم این منطقه شده است.

انتهای پیام/3264/پ30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول