اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

روی هوا هستیم و تکلیف‌مان مشخص نیست

فراهانی: مسئولان باشگاه فقط وعده می‌دهند/ با این مسائل انگیزه‌ای برای کار کردن نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: به دلیل اعتراض به وضعیت موجود و اینکه فقط به ما وعده داده شد که عملی هم نشد فعلا قصد تمرین کردن نداریم.

فراهانی: مسئولان باشگاه فقط وعده می‌دهند/ با این مسائل انگیزه‌ای برای کار کردن نداریم

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص لغو اردوی تیم نفت در کردان کرج گفت: به دلیل مشکلات مالی و در اعتراض به این وضعیت کلیه بازیکنان تصمیم گرفتند که اردوی کردان را لغو کرده و به این اردو نرویم. ما از وضعیت موجود ناراحت و گله‌مند هستیم و به همین دلیل دیروز هم حاضر به تمرین نشدیم و امروز هم به محل تمرین می‌رویم اما تا زمانی که مسئول یا مالکی از سوی باشگاه مشکلات بازیکنان را حل نکند حاضر به تمرین نخواهیم شد.

وی ادامه داد:‌در این مدت بارها قول‌هایی به ما داده شده اما هیچ کدام از این قول‌ها عملی نشده و فقط به ما وعده دادند. مگر تیم ما بد نتیجه گرفته که این مسائل انجام می شود؟ ما در لیگ برتر و جام حذفی شرایط خیلی خوبی داریم اما کسی به داد ما نمی‌رسد و حدود 41 درصد تا به حال پول گرفته‌ایم و این در حالی است که یکسری از تیم‌ها تا حدود 70 درصد هم پول گرفته‌اند. قرارداد ما بالا نیست که پرداخت آن مشکل باشد چرا که 20 درصد قرارداد ما 5 درصد قرارداد تیم‌های دیگر می‌شود و این مسئله ناراحت‌کننده است که فقط به ما وعده می‌دهند. قرار بود تا آخر بهمن ماه 20 درصد و تا اواخر سال 20 درصد دیگر پرداختی به ما انجام شود تا دریافتی ما به 80 درصد برسد اما این قول‌ها هم عملی نشد و ما واقعا اذیت می‌شویم. ما هر بازی که می‌بریم هیچ خبری از پاداش نیست و در حالیکه شانس زیادی برای آسیایی شدن داریم اما این مسائل انگیزه‌ای برای بازیکنان نمی‌گذارد.

دروازه‌بان تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم در تمرین حاضر شویم اما تمرین نکنیم و منتظر باشیم تا ببینیم چه کسی پاسخگوی ما خواهد بود. امیدوارم هر چه زودتر فردی پیدا شود و به وضعیت تیم ما سر و سامان بدهد. واقعا حیف است که اینگونه نتیجه گرفته‌ایم اما به خاطر این مسائل دچار مشکل شویم. امروز هم تمرین نخواهیم کرد تا ببینیم تکلیف ما چه می شود. خود من از سه سال و نیم پیش از داماش پول طلب دارم اما شکایتم به هیچ جا نرسید و حتی از صبای قم هم طلبکار هستم و وضعیت آن مشخص نیست اما می‌بینیم بازیکنان خارجی تا یک شکایت به فیفا می‌کنند تا دلار آخر را هم می‌گیرند.امیدوارم کمیته انضباطی سخت‌گیری‌های بیشتری انجام دهد. الان به خاطر همین مسائل من ممنوع‌الخروج شدم و نمی‌توانم از کشور خارج شوم. ما تا اینجا زحمات زیادی کشیدیم و نتایج خوبی هم گرفتیم.

فراهانی در پاسخ به این سوال که این مسائل آیا از نظر فنی در تیم نفت تأثیرگذار نخواهد بود، گفت: قطعا همینطور می شود و تأثیر منفی خودش را نشان خواهد داد. در حال حاضر بازیکنان بی‌انگیزه هستند و ذهن همه ما درگیر است. امیدوارم فردی پیدا شود و مشکلات ما را حل کند. اینکه ما روی هوا باشیم اصلا خوب نیست اما متأسفانه شرایط اینگونه است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول