اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خرم‌آباد خبر داد

آغاز برنامه عملیاتی تامین امنیت نوروزی در خرم‌آباد

فرمانده نیروی انتظامی خرم‌آباد گفت: برنامه عملیاتی تامین امنیت نوروزی در شهرستان خرم‌آباد کلید خورد.

آغاز برنامه عملیاتی تامین امنیت نوروزی در خرم‌آباد

صفی‌الله بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و اهمیت حضور پلیس به عنوان مجری تامین نظم و امنیت در سطح معابر اصلی شهر، تفرجگاه‌های مهم و شلوغ، پارک‌ها، مراکز خرید، صنوف به ویژه طلا فروشان و... نیروی انتظامی خرم‌آباد برنامه‌های زیادی را در این شهرستان به کار گرفته است.

وی عنوان کرد: مأموران در تمام معابر اصلی شهر حضور یافته و آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه ناامنی احتمالی دارند.

بیرانوند با اشاره به اینکه ایجاد امنیت و آرامش برای مسافران نوروزی، تامین امنیت مراکز خرید و... از اولویت‌های اصلی پلیس خرم‌آباد در ایام پایانی سال 95 است.

وی گفت: ایجاد و تولید امنیت نیازمند مشارکت تمام سازمان‌ها و آحاد مختلف مردم است و جلوگیری از ایجاد فضا و بستر برای بروز عمل مجرمانه تا حد زیادی بستگی به عملکرد نیروی انتظامی دارد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد یادآور شد: مردم تمام توجه خود را برای پیشگیری از موضوع‌هایی مانند سرقت به کار گرفته و جوانب امنیتی را به خوبی در نظر داشته باشند، زیرا در بسیاری از سرقت‌های خرد بی‌توجهی مردم تاثیر بالایی داشته است.

بیرانوند در ادامه با اشاره به اجرای طرح بازرسی پایانه‌های مسافربری در خرم‌آباد با حضور عوامل انتظامی شهرستان در خرم آباد گفت: این طرح روز گذشته در شهرستان آغاز شده و ماموران ما در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایستگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری اقدامات خوبی انجام دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در طی اجرای این طرح تعداد 60 قطعه انواع چوب و چماق در تاکسی‌های مسافربری کشف و ضبط شد که این خود می‌تواند در این ایام پایانی سال تأثیر بالایی داشته باشد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تصریح کرد: با توجه به این که بیشتر مردم در این ایام از وسیله‌های نقلیه عمومی استفاده می‌کنند، پلیس نیز نظارت بیشتری در سطح شهر و خودروهای مسافربری دارد.

وی در ادامه افزود: طرح‌های گشت پیدا و پنهان در سطح معابر اصلی و مراکز خرید شهرستان به کار گرفته شده است.

بیرانوند در پایان با اشاره به کشف 24 کیسه زغال قاچاق در سطح شهرستان خرم‌آباد تصریح کرد: اقلام قاچاق توسط مأموران پاسگاه ازنا در یک پیکان‌وانت کشف در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/8501/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول