اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته

10 زنجانی بر اثر استنشاق گاز مونو اکسید کربن مسموم شدند

مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، 2 حادثه مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن منجر به مسمومیت 10 نفر در شهر زنجان و سلطانیه شده است.

10 زنجانی بر اثر استنشاق گاز مونو اکسید کربن مسموم شدند

جواد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع دو حادثه مسمومیت با گاز مونواکسید کربن طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: این حوادث 10 مسموم داشته است.

وی محل اعلام گزارش مسمومیت با استنشاق گاز را دو شهر زنجان و سلطانیه اعلام و اضافه کرد: مسمومیت گزارش شده از شهر زنجان از خیابان 17 شهریور بوده است.

مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان، ساعت اعلام گزارش مسمومیت شهر زنجان را 12 و 38 دقیقه روز گذشته اعلام کرد و گفت: در این حادثه 3 نفر دچار مسمومیت با گاز CO2 شده بودند که با حضور نیروهای پایگاه روزبه مسموم شدگان به بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان منتقل شدند.

مرادی افزود: اقدامات پیش‌بیمارستانی در مورد 3 مصدوم که یک مادر و 2 دختربچه یک و 3 ساله بودند، انجام شده است.

وی مسمومیت با مونو اکسید کربن را در سلطانیه دومین حادثه از این نوع طی 24 ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: در این حادثه 7 نفر شامل 3 خانم، یک پسر بچه 18 ماهه و 3 آقا مسموم شده بودند.

مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه 3 آمبولانس از پایگاه‌های مروارید، سلطانیه و قره‌بلاغ به محل وقوع حادثه اعزام شدند، افزود: همه بیماران پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به درمانگاه سلطانیه منتقل شدند که از بین آن‌ها 2 نفر برای ادامه سیر درمان به زنجان منتقل شدند.

مرادی محل انتقال 2 مصدوم حادثه مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن را بیمارستان ولی‌عصر(عج) و آیت‌الله موسوی زنجان اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول