اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/اختصاصی فارس/

عملیات ارتش سوریه برای پایان دادن به حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به غرب حلب+نقشه

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با هدف دفع حملات خمپاره‌ای مداوم تروریست‌ها به مناطق غربی شهر حلب، عملیاتی را آغاز کردند.

عملیات ارتش سوریه برای پایان دادن به حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به غرب حلب+نقشه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با عملیات نیروهای سوری و مقاومت در جنوب غرب شهر حلب و محله های الرشدین 4 و 5، گروهی دیگر از رزمندگان مقاومت «نبل و الزهراء» از صبح امروز پنجشنبه عملیاتی را در محور غربی محله «جمعیة الزهراء» در محور مسجد «رسوال الاعظم» در شمال غرب شهر با پشتیبانی توپخانه و یگان موشکی آغاز کردند و این درگیری ها تاکنون ادامه دارد.

نیروهای سوری دقایقی قبل موفق شدند ساختمان‌های مشرف بر میدان «جمعیة الاسمنت» را به طور کامل آزاد کنند و ده‌ها تن از تروریست‌ها را به هلاکت برساندند. عملیات پاکسازی همچنان ادامه دارد.


شهر حلب؛ اندازه بزرگ اینجا    

نیروهای سوری پاکسازی محله‌های شمال غربی و جنوب غربی محله جمعیة الزهراء بنام های «اللیرمون و الرشدین شمالی(3)» را در دستور کار قرار داده‌اند.

هدف نیروهای سوری پاکسازی مناطق به دلیل حملات متوالی تروریست‌ها به جمعیة الزهرا و شلیک شبانه روزی خمپاره به این محله‌ها است.

پس از آزادسازی بازار الجبس در شرق شهرک‌های الراشدین 4 و 5، جنگنده های سوری و توپخانه ارتش و یگان موشکی حملات وسیعی را علیه مواضع تروریست‌ها در محله الراشدین 4 و 5 آغاز کردند. نیروها در حال پیشروی به سمت الراشدین 4 هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول