اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مؤسسه آموزش عالی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور:

شهرداران از تجربیات مسؤولان قزوین در برگزاری جشنواره‌ها بهره‌مند شوند

رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی و کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور گفت: شهرداری‌های کشور از تجربیات شهرداری قزوین در برگزاری جشنواره بازی و اسباب‌بازی بهره‌مند شوند.

شهرداران از تجربیات مسؤولان قزوین در برگزاری جشنواره‌ها بهره‌مند شوند

محمدرضا مردانی در جریان بازدید از ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز که در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدالسلطنه در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این جشنواره، برنامه فرهنگی بسیار مطلوب و با ارزشی است که با ابتکار شهرداری قزوین هر ساله برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید برای معرفی این جشنواره اقدامات گسترده‌ای انجام شود، عنوان کرد: شهر قزوین با پیشینه ارزشمند و برگزاری جشنواره‌ای که در چارچوب فرهنگ ایرانی و اسلامی شادی و نشاط را برای خانواده‌ها به ارمغان می‌آورد باید بهتر و بیشتر معرفی شود.

رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی و کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور افزود: در این جشنواره اقداماتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی هم صورت گرفته که بسیار ارزشمند است.

مردانی با اشاره به وجود عروسک‌های ملل مختلف دنیا در این جشنواره تصریح کرد: هر یک از این عروسک‌ها حاوی فرهنگ نقاط مختلف دنیا است و با حضور این عروسک‌ها، کودکان می‌توانند با فرهنگ و آداب و رسوم این ملل آشنا شوند.

وی ویژگی مثبت این جشنواره را ایجاد فضایی مناسب برای معرفی بازی‌های مطلوب به خانواده‌ها برشمرد و گفت: حضور هنرمندان در این جشنواره و انعکاس رسانه‌ای آن زمینه را برای معرفی بازی‌های متنوع و شاد و هماهنگ با فرهنگ غنی کشور فراهم می‌کند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی و کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور گفت: شهرداری‌های کشور از تجربیات شهرداری قزوین در برگزاری جشنواره بازی و اسباب‌بازی بهره‌مند شوند.

گفتنی است، ششمین جشنواره بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز از دوم تا 10 فروردین‌ماه سال جاری از ساعت 16 تا 22 در سرای تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/77023/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول