اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تبریک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به قهرمانی نوجوانان هوگوپوش در رقابت‌های آسیایی

کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش طی پیامی قهرمانی و درخشش هوگوپوشان نوجوان کشورمان در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

تبریک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به قهرمانی نوجوانان هوگوپوش در رقابت‌های آسیایی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: 

بار دیگر غیور مردان و شیر زنان آینده ساز ورزش کشورمان موفق شدند ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس میهن عزیزمان در مسابقات قهرمانی آسیا (قزاقستان)،جام قهرمانی رقابتها را نیز برای مردم کشورمان به ارمغان آورند.

ضمن تبریک قهرمانی تکواندو کاران نوجوان و آینده ساز کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا آنهم با کسب 13 مدال رنگارنگ،این موفقیت را به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور تبریک گفته و برای مجموعه موفق و مدیریت زحمتکش فدراسیون تکواندو آرزوی موفقیت داشته وضمن خسته نباشید و دست مریزاد گفتن به مجموعه کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به این رقابتها، امید است در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی باکو نیز،همچون گذشته باز هم شاهد افتخار آفرینی تکواندو کاران کشورمان باشیم.

همچنین وزارت ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی تیم نوجوانان تکواندوی ایران در مسابقات آسیایی قزاقستان را تبریک گفت
در این پیام آمده است:

قهرمانی افتخارآفرین ملی‌پوشان تکواندو نوجوانان ایران در رقابت‌های آسیایی ، نشانی از شایستگی و توانمندی و آینده روشن ورزشکاران ایران سربلند را به رخ کشید و گواه لیاقت جوانان کشورمان برای قرار گرفتن بر بالاترین سکوهای افتخار است.
این پیروزی را به ملت بزرگ ایران، قهرمانان با اخلاق ، مربیان و مدیران تیم ملی تکواندو تبریک می‌گویم و از خدای بزرگ، پیروزی های بیشتر را در همه عرصه‌ها برای قهرمانان کشور مسئلت می‌ کنیم.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول