اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

چیزی از دست نداده‌ایم

مهدی‌پور: ذوب‌‌آهن یکی از بازی‌های خوبش را انجام داد/ عبدالرحمان بازیکنی در کلاس بین‌المللی است

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: یکی از بازی‌های خوبمان را مقابل العین انجام دادیم و باختیم.

مهدی‌پور: ذوب‌‌آهن یکی از بازی‌های خوبش را انجام داد/ عبدالرحمان بازیکنی در کلاس بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی مهدی‌پور پس از شکست 3 بر صفر مقابل العین در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. یکی از بازی‌های امسالمان را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم به گل هم برسیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و از ضدحملات‌مان گل خوردیم و بازی برعکس شد. نباید این اتفاق رخ می‌داد.

وی افزود: هنوز چیزی از دست نداده‌ایم، اگر با العین مساوی هم می‌کردیم باید الاهلی عربستان را شکست می‌دادیم. اکنون صعودمان به بازی الاهلی افتاده و باید همت کنیم تادر آن بازی پیروز شویم.

مهدی‌پور در مورد اینکه چرا عمر عبدالرحمان را مهار نکردند، آیا او غیرقابل مهار بود، گفت: بازی امروز عبدالرحمان را با بازی‌های دیگرش مقایسه کنید. او در برخی از دقایق در میدان انگار نبود. البته او بازیکنی در کلاس بین‌المللی است و در یک صحنه می‌تواند کار را دربیاورد، اما این مسابقه عبدالرحمان با بازی‌های دیگرش قابل مقایسه نبود.

وی درمورد دیدار با الاهلی عربستان اظهار داشت: در این مسابقه چاره‌ای جز برد نداریم و باید پیروز شویم تا صعود کنیم. گروه‌مان خیلی سخت بود اما استحقاق صعود را داریم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد از دست دادن ضربه پنالتی توسط بنگستون گفت: جری همیشه پنالتی‌هایش را خوب می‌زند و در تمرین هم همیشه پنالتی‌هایش گل می‌شود. بازیکنان بزرگ دنیا هم ممکن است پنالتی خراب کنند و امروز هم جری پنالتی خراب کرد. این اتفاق ممکن است برای هر کسی رخ دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول