اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خجسته در گفت‌وگو با فارس:

انتظار مردم از رئیس‌جمهور آینده درک واقعی از مشکلات مردم و تقویت روحیه انقلابی‌گری است

نماینده همدان در مجلس مدیریت انقلابی و درک مشکلات مردم را دو اولویت اساسی برای آغاز کار نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری توصیف کرد.

انتظار مردم از رئیس‌جمهور آینده درک واقعی از مشکلات مردم و تقویت روحیه انقلابی‌گری است

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: همواره انتخابات‌هایی در سطح کلان همانند انتخابات ریاست‌جمهوری فرصتی طلایی را برای مسئولین جامعه فراهم می‌سازد، زیرا اقشار مختلف جامعه با بیان علنی مطالبات و انتظارات خود از افراد حاضر در رقابت‌های انتخاباتی، ضعف‌های موجود در جامعه را آشکار می‌سازند، لذا همگان از جمله مردم به عنوان پیشگامان مطالبه‌گری و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی علی‌الخصوص نامزدهای شرکت‌کننده در انتخابات ریاست‌جمهوری باید از این فرصت استفاده و برنامه دقیق و کارآمدی را برای پاسخگویی به مطالبات تهیه کنند، لیکن درک مشکلات مردم و نیازهای اساسی جامعه باید به عنوان یکی از ارکان اساسی برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری قرار گیرد.

وی افزود: مسئله دیگری که لازم است توجه بیشتری نسبت به آن شود مدیریت انقلابی و روحیه انقلابی‌گری است، اگر روحیه انقلابی‌گری و شیفتگی نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی فراگیر شود، دیگر شاهد برخی از نارسایی‌های موجود در سطح مدیریت کلان کشور نخواهیم بود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس در ادامه با بیان مواردی از مصادیق نتایج مدیریت انقلابی، کاهش میزان سطح فساد اداری و مالی در سیستم‌های مرتبط با حاکمیت را از دستاوردهای روحیه انقلابی‌گری بین مسئولین برشمرد و تصریح کرد: متأسفانه امروز علاوه بر مشکلاتی مانند مشکلات معیشتی که مردم با آن درگیر هستند، موضوع فراگیر شدن فساد اقتصادی و اداری نیز موجب افزایش ناخرسندی مردم شده است.

وی تأکید کرد: به یقین عرض می‌کنم اگر روحیه انقلابی‌گری اعمال می‌شد هیچ‌گاه شاهد این مسائل نخواهیم بود، استفاده از بیت‌المال، استفاده از رانت‌های مختلف و اشرافی‌گری هیچگاه در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی قرار نخواهد گرفت، البته مردم نیز نسبت به موضوع حساس هستند و از یک رئیس‌جمهور انقلابی انتظار برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی و اداری و ریشه‌کن کردن فساد در سطح دولت را دارند.

خجسته در پایان در توصیه به نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: جدای از مسئله رقابت‌ها، نامزدها در همه شرایط اول منافع مردم را در نظر داشته باشند و هیچ‌گاه منافع مردم را فدای منافع خود نکنند، رقابت کردن و پیروزی به هر نحو ممکن صرفاً به شکست افراد منجر خواهد شد، زیرا مردم تصمیم نهایی خود را به دور از هیاهوهای تبلیغاتی و انتخاباتی خواهند گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول