اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان خبر داد:

اعلام ترکیب نهایی برای مسابقات جهانی در اردوی سوم/ با قرعه سختی روبرو هستیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان از اعلام ترکیب نهایی این تیم برای اعزام به مسابقات جهانی کانادا در اردوی سوم خبر داد.

اعلام ترکیب نهایی برای مسابقات جهانی در اردوی سوم/ با قرعه سختی روبرو هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن پالار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال در خصوص روند آماده‌سازی تیم و اردوهای پیش رو، گفت: تا کنون دو اردو را پشت سر گذاشته‌ایم، یکی پیش از سال جدید و یک مرحله نیز در فروردین ماه و سومین مرحله اردو نیز اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که اردویی تعیین کننده و حساس است و ترکیب نهایی تیم معرفی خواهد شد.

وی افزود: البته 95 درصد ترکیب تیم در حال حاضر مشخص است و تغییراتی جزئی در پیش خواهیم داشت. در اردوی قبل از 2 ورزشکار که کلاس‌های پایین داشتند دعوت کردیم که در تمرینات حضور داشته باشند و از آنجا این نفرات به تازگی در این رشته فعال شده بودند، هنوز به سطحی که بتوانند تیم را در مسابقات جهانی همراهی کنند نرسیده‌اند، اما آینده‌ای درخشان دارند و اگر تمرینات خود را دنبال کنند می‌توانند در آینده‌ای نزدیک به تیم بپیوندند.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: اردوی سوم تیم ملی از 23 اردیبهشت ماه در تهران آغاز می‌شود و پس از آن با فاصله‌ای کم، اردوی چهارم که متصل به اعزام نیز است، برگزار خواهد شد. در مسابقات جهانی کانادا با تیم‌های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا هم‌گروه هستیم و قرعه سختی داریم. در گروه دوم نیز تیم‌های آمریکا، آفریقای جنوبی، ژاپن، فرانسه و آلمان حضور دارند.

پالار افزود: همه تیم‌ها خوب هستند؛ بهترین‌های هر قاره به مسابقات جهانی می‌آیند و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. ترکیه، قهرمان اروپاست، کانادا از امتیاز میزبانی برخوردار است و استرالیا نیز از بهترین تیم‌های دنیاست. تیم‌های برزیل و ایتالیا نیز چندان برای ما شناخته شده نیستند و در تلاشیم تا فیلم چند بازی این دو تیم را تهیه و آنالیز کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: در اردوی سوم بر تکنیک‌های دفاع و حمله تمرکز داریم و قصد داریم دو بازی دوستانه با تیم‌های تهرانی نیز برگزار کنیم تا بازیکنان به مرز آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات جهانی کانادا دست پیدا کنند. تمام اعضای تیم با یکدلی و همتی که دارند در حال آماده شدن برای حضور در این رویداد مهم هستند و امیدواریم با این روحیه به بهترین نتیجه‌های ممکن دست پیدا کنیم.

رقابت‌های قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال، خرداد ماه سال جاری به میزبانی کانادا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول