اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شیخ در گفت‌وگو با فارس:

حمله موشکی سپاه به داعش مبارزان حقیقی با تروریسم را به دنیا نشان داد

عضو فراکسیون امید حمله موشکی سپاه را به مواضع داعش موجب به چالش کشیدن ادعاهای غربی‌ها در مبارزه با تروریسم برشمرد و گفت: شلیک موشک‌های سپاه، مبارزان واقعی با تروریسم را به دنیا نشان داد.

حمله موشکی سپاه به داعش مبارزان حقیقی با تروریسم را به دنیا نشان داد

حجت‌الاسلام مهدی شیخ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره شلیک موشک‌های سپاه پاسداران به مواضع داعش به دیرالزور سوریه گفت: این اقدام به موقع فرزندان انقلاب و رهبری بسیار بجا و شایسته بود و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در هر لحظه که اراده کند می‌تواند قدرت خود را در منطقه اعمال دارد و جلوی هر تهدیدی بایستد، اظهار داشت: اگر ایران در مقاطعی مدارا نیز می‌کند از روی ضعف نیست بلکه با هدف پیشبرد صلح است.

شیخ با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ نرمشی در برابر تروریست‌ها نخواهد داشت، گفت: جمهوری اسلامی ایران هر روزی که بخواهد می‌تواند با ظرفیت‌های متفاوت در مقابل تهدیدها ایستاده و به منشاء آنها ضربه وارد کند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اقدام سپاه پاسداران را در حمله موشکی به مواضع تروریست‌ها را موجب به چالش کشیدن ادعاهای غربی‌ها و برخی کشورهای منطقه‌ای مبنی بر مبارزه با تروریسم برشمرد و بیان داشت: کشورهای غربی دیگران را متهم به حمایت از تروریسم می‌کنند در حالی که خود عامل تولد تروریسم در منطقه هستند و تاکنون هیچ حرکتی در تقابل با تروریست‌ها از آنان دیده نشده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت: حامیان غربی تروریست‌ها هر زمان که آنها در میدان نظامی تحت فشار قرار می‌گیرند پیشنهاد آتش‌ بس می‌دهند تا تروریست‌ها فرصت تجدید قوا بیابند، اما شلیک موشک‌های سپاه، مبارزان واقعی با تروریسم را به دنیا نشان داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول