اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

صلاحی در نامه‌ای به «فرهاد رهبر» عنوان کرد

اعلام آمادگی مجمع اساتید مسلمان دانشگاه‌ها برای کمک به پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد

دبیرکل مجمع اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در نامه‌ای به سرپرست دانشگاه آزاد آمادگی کامل این مجمع را برای کمک به پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه آزاد اعلام کرد.

اعلام آمادگی مجمع اساتید مسلمان دانشگاه‌ها برای کمک به پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سهراب صلاحی دبیرکل مجمع اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در نامه‌ای به فرهاد رهبر سرپرست دانشگاه آزاد نوشت: لازم می‌دانم آمادگی کامل این مجمع که یک سازمان مردم نهاد بین‌المللی و برخوردار از گارگروه‌های علمی مرکب از اساتید مسلمان دانشگاه‌های جهان که هدف اصلی آن تولید ادبیات و گفتمان سازی در راستای تمدن نوین و امت واحده اسلامی است، در کمک به جنابعالی و مجموعه مدیران ارزشی و لایق آن دانشگاه در پیشبرد اهداف متعالی اعلام دارم.

در ابتدای این پیام خطاب به فرهاد رهبر آمده است: انتصاب جنابعالی که از مدیران ارزشی و با تجربه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید به مسئولیت خطیر دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. استحضار دارید که در کنار نهادهای انقلابی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی که هرکدام با ماموریت خاص برای پشیبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و همچنین اسلامی کردن نهادها و دستگاه‌های متناظر با حکم امام راحل عظیم الشان تأسیس گردید، از جمله اهداف انقلاب اسلامی از تاسیس نهاد دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر پیشرفت و کمک به تحول علمی کشور، کمک به اسلامی شدن دانشگاه ها که الزام مهم ایجاد تمدن نوین اسلامی است، می‌باشد.

صلاحی ادامه داد: ضمن اذعان به خدمات ارزشمند این دانشگاه، اکنون انتظار جامعه اسلامی این است که بیش از گذشته این نهاد انقلابی با اهداف عالیه انقلاب اسلامی که قله رفیع آن تمدن نوین اسلامی و  شاخص‌های آن نیز از سوی معمار کبیر این تمدن یعنی مقام معظم رهبری تبیین گردیده است وفق یابد. به خصوص اینکه در نتیجه انقلاب کبیر اسلامی و بازیابی هویت اسلامی مسلمانان، اکنون نگاه امت اسلامی در سراسر جهان به ایران اسلامی و نخبگان و دانشمندان آن دوخته شده است.

در ادامه آمده است: خوشبختانه طیف گسترده‌ای از اساتید ارزشی و دانشمند که دغدغه امت اسلامی دارند در این دانشگاه مجتمع که با توجه به قرار گرفتن شخصیت برجسته و دانشمند محترم جناب آقای دکتر ولایتی در رأس آن انتظار است که دغدغه مهم این مجموعه که جدا کردن آن از مسائل حزبی و گروهی و قرار گرفتن در راستای پیشرفت علمی و فرهنگی امت اسلامی است، محقق گردد.

صلاحی در پایان تاکید کرد: ازاین رو لازم می‌دانم آمادگی کامل این مجمع که یک سازمان مردم نهاد بین‌المللی و برخوردار از گارگروه‌های علمی مرکب از اساتید مسلمان دانشگاه‌های جهان که هدف اصلی آن تولید ادبیات و گفتمان سازی در راستای تمدن نوین و امت واحده اسلامی است، در کمک به جنابعالی و مجموعه مدیران ارزشی و لایق آن دانشگاه در پیشبرد اهداف متعالی اعلام دارم. با آرزوی توفیق روزافزون الهی

انتهای پیام/

                                                                                  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول