اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور:

نگرش تولید در صنعت سلامت راهبردی جدی برای بسیج است/ ساماندهی ۵۰۰ کانون بسیج جامعه پزشکی به منظور اشتغال‌زایی در حوزه سلامت

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: با هماهنگی و ساماندهی ۵۰۰ کانون بسیج جامعه پزشکی در کشور، ظرفیت‌های تولید و اشتغال در حوزه سلامت را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم سهمی را در تولید و اشتغال در نظام سلامت کشور داشته باشیم.

نگرش تولید در صنعت سلامت راهبردی جدی برای بسیج است/ ساماندهی ۵۰۰ کانون بسیج جامعه پزشکی به منظور اشتغال‌زایی در حوزه سلامت

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، حمید سپهری‌فر، معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، در خصوص رویکرد جدید سازمان در سال جدید گفت: تا به حال ما در شاخه‌های مختلف فعالیت می‌کردیم اما از این پس سازمان بسیج به ویژه بسیج جامعه پزشکی با رویکرد جدید وارد مقوله خدمات اجتماعی در لایحه‌ها و سطوح مختلف جامعه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این برنامه به شکل یک ساله و میان مدت در حال طراحی است، تصریح کرد: با یک برآورد نیازسنجی و آینده پژوهی این اتفاق رخ خواهد داد و پزشکان و اعضای بسیج جامعه پزشکی را وارد عرصه جدید می‌کنیم.

سپهری‌فر، بر این موضوع تاکید کرد: خدماتی که ارائه می‌شود، گسترده‌تر و متنوع‌تر در قالب سلامتی خواهد بود و ما در نقاط مختلف کشور شاهد آن خواهیم بود.

وی به بیان این موضوع که برخی از فعالیت‌های ما دچار تغییر می‌شود و اولویت کار ما خدماتی از جنس سلامت و اجتماعی خواهد بود، پرداخت و گفت: شکل برگزاری بیمارستان‌های صحرایی، برگزاری تیم‌ها و نوع برنامه‌ها همچنین فعالیت‌ها متناسب با نیاز استان‌های مختلف و اولویت‌هایی که آنان اعلام می‌کنند، پیش خواهد رفت.

به گفته سپهری‌فر، بسیج جامعه پزشکی کشور تولید و اشتغال در صنعت و سلامت کشور را دنبال خواهد کرد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در ادامه افزود: با هماهنگی و ساماندهی 500 کانونی که در کشور داریم، ظرفیت‌های تولید و اشتغال در حوزه سلامت را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم سهمی را در تولید و اشتغال در نظام سلامت کشور داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد کلی سازمان با محوریت مدیریت موضوعی و تخصصی پیش خواهد رفت، متذکر شد: در مناطق کم برخوردار و غیر برخوردار به دنبال این هستیم تا زمینه اشتغال بروز و ظهور پیدا کند.

فعالیت‌های فرهنگی در استان‌های محروم به منظور تولید و اشتغال مد نظر ما است

سپهری‌فر، ادامه داد: در مقوله فرهنگی در استان‌های محروم مانند استان سیستان، کردستان و ایلام که کمتر کار شده و دسته دوم استان‌هایی که امکان جذب توریست درمانی دارند، فعالیت خواهیم کرد تا در بحث تولید و اشتغال وارد عرصه شویم.

وی به این موضوع اشاره کرد که در مقوله آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و پیشگیری نیز یکی از اولویت‌های ما است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه راهبرد نگرش تولید و اشتغال در صنعت سلامت یکی از محورهای جدی بسیج است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ما باید به سمت محصول محور پیش رود و تلاش می‌کنیم این طرح تا 5 سال آینده مدنظر باشد.

سپهری‌فر، در پایان گفت: به دنبال این هستیم تا تمامی استان‌ها به شکل منطقه‌ای وارد شوند و در مقوله آموزش نیز آموزش‌هایی را ارائه دهیم تا به شکل یک فضای نهضتی بتوانیم فعالیت کنیم و با همطرازی در کانون‌ها وارد یک فعالیت جدید در عرصه سلامت شویم.

 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول