اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تاکید کرد

لزوم تغییر کاربری مسکن فرهنگیان پلدختر/ انتخاب محور خرم‌آباد-پلدختر به عنوان محور گردشگری

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: مسکن فرهنگیان پلدختر باید تعیین تکلیف شده و تغییر کاربری یابد.

لزوم تغییر کاربری مسکن فرهنگیان پلدختر/ انتخاب محور خرم‌آباد-پلدختر به عنوان محور گردشگری

علی علیخانی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه و شهرسازی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: آغاز کار مسکن فرهنگیان  پلدختر در قالب مسکن مهر بوده که زمین آن کاربری کشاورزی داشته و مسکونی نبوده است.

وی افزود: این پروژه برای تغییر کاربری در قالب مسکن مهر قرار گرفت که به لحاظ خارج بودن از محدوده شهر و زمین کشاورزی برای تغییر آن در کارگروه‌ها زمان طولانی صرف شد تا به نتیجه برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد: با خارج شدن این پروژه از گردونه مسکن مهر قرار شد که در آخرین سفر استاندار لرستان به پلدختر نامه‌ای فنی حقوقی با امضای استاندار به وزارت راه و شهرسازی ارسال شود تا بار دیگر مسائل فنی و شهرسازی آن مطرح گردد. 

علیخانی گفت: در صورت طی کردن این مراحل و موافقت وزارتخانه اقدامات لازم جهت تغییر کاربری مسکن فرهنگیان شهرستان پلدختر انجام می‌شود.

وی با بیان این که یکی از محورهای اصلی توسعه هر منطقه زیرساخت‌های آن منطقه است افزود: محور خرم‌آباد_پلدختر به عنوان محور گردشگری انتخاب شده که در این رابطه کارگروه‌ها تکلیف هر بخش را  مشخص کرده‌اند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: با توجه به این که راه، یکی از زیرساخت‌های هر منطقه است، وظیفه این اداره انجام عملیات زیرسازی و تکمیل قطعات چهارخطه پلدختر – خرم‌آباد است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول