اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ادامه جنگ مدیریت در ایرانجوان؛ همکاری با یک مدیرعامل غیرقانونی خوانده شد!

باشگاه ایرانجوان همچنان دارای دو مدیرعامل خودخوانده است و جنگ مدیرعاملی در این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای جدید شدت گرفته است.

ادامه جنگ مدیریت در ایرانجوان؛ همکاری با یک مدیرعامل غیرقانونی خوانده شد!

به گزارش خبرگزاری فارس،جنگ قدرت و مدیرعاملی در باشگاه دسته اولی ایرانجوان همچنان پابرجاست و دو فرد به نام‌های وزیری و پورکبگانی همچنان خود را مدیرعامل قانونی این باشگاه می‌نامند. پورکبگانی به تازگی بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرده و از بازیکنان خواسته که با وزیری همکاری نکند. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
براساس اظهارات فردی بنام علی وزیری که خودرامدیرعامل موسسه فرهنگی وورزشی ایرانجوان بوشهرمعرفی کرده وبرخلاف مصالح باشگاه اقدام به تعیین سرمربی ،انعقاد قرارداد بابازیکنان و اعلام زمان تمرین تیم بزرگسالان رانموده ،لذا به کلیه بازیکنانی که بااین موسسه قرارداد دارند اعلام می‌شود، چنانچه با نامبردهء فوق الذکر که مدیرعامل غیرقانونی است همراهی نمایند ،مطابق آئین نامه  کمیته انضباطی  قابل پیگیری خواهد بود.

لازم به ذکراست  قبلا نیزبه علی وزیری وهمراهان وی اخطار گردیده بود که در روند کاری مدیرقانونی موسسه و تیم فوتبال بزرگسالان ایرانجوان اخلال ایجاد ننماید ،مضاف براینکه حرکات واعمال غیراصولی وی، علاوه برایجاداختلاف وشکاف دربدنه  موسسه ،حضورتیم فوتبال بزرگسالان درمسابقات  آتی نیزکم رنگ کرده  که باید پاسخگوی کلیه خسارات وارده بوده  وجبران ضرر وزیان نیز  برعهده  نامبرده و همراهانش است،درخاتمه اعلام می‌شود ،اینجانب    جعفر پورکبگانی مدیر عامل قانونی موسسه فرهنگی وورزشی ایرانجوان بوشهر بوده و برخودلازم می دانم باافراد خاطی ومتخلف ازطریق محاکم قضائی اقدامات لازم بعمل اورم.
   به گزارش فارس،جنگ مدیرعاملی در باشگاه ایرانجوان در حالی شدت گرفته که لیگ یک قرار است سه‌شنبه شب قرعه کشی شود و 15 مردادماه هم این رقابت‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول