اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران:

المانی در وسط میدان انقلاب نصب نمی‌شود/ المان سابق میدان در ابتدای خیابان آزادی نصب شد

رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: قرار نیست المانی روی سازه گنبدی شکل وسط میدان انقلاب نصب شود.

المانی در وسط میدان انقلاب نصب نمی‌شود/ المان سابق میدان در ابتدای خیابان آزادی نصب شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، عیسی علیزاده در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس در خصوص آخرین تصمیمات صورت گرفته برای المان میدان انقلاب، گفت: المان قبلی میدان انقلاب را در ابتدای خیابان آزادی نصب کرده‌ایم و قرار نیست دیگر المانی روی سازه کره‌ای شکل نصب شود.

رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: برای میدان انقلاب بررسی‌های کارشناسی فراوانی صورت گرفت و معماری فعلی آن برگرفته از معماری اسلامی است. 

وی در پاسخ به پرسش دیگر فارس مبنی بر اینکه قرار بود برای میدان انقلاب المان جدیدی طراحی شود، گفت: متناسب با سازه 5 المان نهایی شد ولی المان‌ها در شورای سیاست‌گذاری که متشکل از نماینده شورا، معماری و شهرداری بود هیچ کدام از المان‌ها انتخاب نشد و شورای سیاست‌گذاری اعلام کرد این المان‌ها قابلیت اجرا ندارند.

به گفته علیزاده، به 5 اساتید معروف سفارش المان دادیم و حتی گفتیم ماکت‌هایی بسازند، قرارداد بستیم، هزینه دادیم ولی هیچ کدام از المان‌ها در شورای سیاست‌گذاری انتخاب نشد.

وی تأکید کرد: سازه گنبدی شکل وسط میدان مقاومت نصب المان دیگری را ندارد، گفت: قطعاً المان به معنی مجسمه نیست و قرار است سازه به همین شکل باقی بماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول