اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای:

تمام فعالان ورزش زورخانه‌ای زیر چتر هیأت فعالیت کنند/ ضرورت حمایت اصفهان از استان‌های مجاور

رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: تمام فعالان ورزش زورخانه‌ای استان اصفهان باید زیر چتر حمایت هیأت فعالیت کنند و هیأت نیز باید چتر حمایت خود را گسترش دهد تا همه را فرا بگیرد.

تمام فعالان ورزش زورخانه‌ای زیر چتر هیأت فعالیت کنند/ ضرورت حمایت اصفهان از استان‌های مجاور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید جوهری بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: اگر اصفهان امروزه بسیاری از رکوردها را در اختیار دارد، به دلیل تلاش‌های انجام شده است.

وی افزود: وجود زیرساخت‌های لازم برای ورزش زورخانه‌ای، موجب شده اصفهان فاصله زیادی با سایر استان‌ها داشته باشد.

رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای یادآور شد: اصفهان پایتخت ورزش پهلوانی کشور است و خیران این استان نیز علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری در این رشته دارند، ضمن اینکه مدیران عالی نیز رویکرد مثبتی در قبال این رشته دارند و این ظرفیت خوب نشان از وحدت رویه در این استان دارد.

وی وجود صنایع بزرگ را ظرفیت دانست که سایر استان‌ها از آن محروم هستند و گفت: بزرگ‌ترین باشگاه‌های ورزشی کشور در استان اصفهان هستند و حیف است از این ظرفیت خوب استفاده نشود.

جوهری با اشاره به انتخابات برگزار شده متذکر شد: امیدواریم استان اصفهان در مسیر توسعه بیشتر قرار گیرد و استان‌های مجاور بتوانند از ظرفیت و امکانات موجود بهره‌مند شوند.

وی به تقسیم کشور به هفت منطقه اشاره کرد و گفت: در گذشته ورزش قهرمانی کمتر جدی گرفته می‌شد و نبود کشتی پهلوانی، ورزش زورخانه‌ای را تضعیف می‌کند.

رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ادامه داد: ورزشکاری که به سراغ رشته پهلوانی می‌رود، باید در ابتدا ورزش تیمی را فرا گرفته، سپس به یادگیری هنرهای فردی بپردازد و در نهایت نیز به سراغ کشتی پهلوانی برود.

وی به اهمیت استعدادیابی در رشته زورخانه‌ای اشاره و مطرح کرد: متأسفانه در رده پایه آموزش مناسبی نداشته‌ایم که این موضوع در سطح بین‌المللی به ما آسیب زده است.

جوهری به انتخاب دوباره رضا اخروی برای ریاست هیأت نیز اشاره کرد و گفت: هیأت زورخانه‌ای، نماینده فدراسیون در استان است و تمام فعالان این رشته باید زیر چتر حمایت هیأت فعالیت کنند، هیأت نیز باید چتر حمایت خود را گسترش دهد تا همه را فرا گیرد.

به گزارش فارس، در مجمع انتخاباتی ریاست هیأت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی استان اصفهان، سید رضا اخروی با کسب بیشترین رأی، ریاست هیأت را همچنان در اختیار خود نگه داشت.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول