اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دمشق: آنچه جامعه بین الملل نامیده میشود، ساکنان فوعه و کفریا را در دست تروریستها رها کرده است

وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه به سازمان ملل و شورای امنیت از وضعیت نامناسب ساکنان شهرکهای فوعه و کفریا که در محاصره تروریستها قرار دارند، انتقاد کرد.

دمشق: آنچه جامعه بین الملل نامیده میشود، ساکنان فوعه و کفریا را در دست تروریستها رها کرده است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه امروز پنجشنبه دو نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت فرستاد.

در این نامه ها، دمشق از وضعیت غیر انسانی و درد و رنج روزانه ساکنان شهرکهای فوعه و کفریا در استان ادلب که تحت محاصره گروههای تروریستی هستند، از این دو نهاد بین المللی انتقاد کرد.

خبرگزاری سانا به نقل از وزارت خارجه سوریه گزارش داد: آنچه جامعه بین الملل نامیده میشود، ساکنان فوعه و کفریا را در دست گروههای تروریستی مسلح رها کرده است که با حمایت رژیمها و دولتهای مشخصی در ادلب فعالیت میکنند؛ گروههایی که در رأس آنان جبهه النصره است و در لیست گروههای تروریستی سازمان ملل قرار دارد.

سوریه از سازمان ملل و شورای امنیت خواست که به وضعیت انسانی سوریه رسیدگی کرده و اقدامات فوری را برای پایان دادن به مشکلات ساکنان فوعه و کفریا ترتیب دهند.

فوعه و کفریا شهرکهای شیعه نشینی هستند که در استان ادلب واقع شده و نزدیک به دو سال است که در محاصره تروریستها قرار دارند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول