اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

داور هیچ توجهی به خطاهای متعدد پرسپولیسی‌ها نداشت

عاشوری: گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید/درگیری‌های بازی امری عادی بود

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نه تنها گل پرسپولس در شرایط آفساید به ثمر رسید بلکه از بدشانسی ما توپ به 8-7 بازیکن برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد.

عاشوری: گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید/درگیری‌های بازی امری عادی بود

علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس، درمورد شکست دو بر صفر فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و بازیکنان این تیم در روز خوب خود به سر بردند آنها حقشان کسب پیروزی بود و به این مهم دست یافتند.

وی درمورد گل اول پرسپولیس که بازیکنان این تیم معتقد بودند در شرایط آفساید به ثمر رسیده است، عنوان کرد: بله؛ گل پرسپولیس آفساید بود و به غیر از اینکه در موقعیت آفساید به ثمر رسید به 8-7 نفر برخورد کرد و وارد دروازه ما شد که این هم از بدشانسی ما است.

وی افزود: متاسفانه بد موقعی گل خوردیم مطمئنا اگر در آن دقایق گل نمی‌خوردیم در ادامه شرایط بهتری پیدا می‌‌کردیم. برنامه داشتیم در 20 دقیقه اول دروازه‌مان را بسته نگه داریم ولی گل پرسپولیس برنامه‌های ما را بر هم زد.

وی درمورد اینکه بازی در میانه میدان با درگیری همراه بود، تصریح کرد: پرسپولیس توپ را در میانه میدان حفظ می‌کند و همین مساله باعث بوجود آمدن درگیری‌های تک نفره می‌شود. در 3-2 صحنه بازیکنان این تیم به شدت بازیکنان ما را می‌زدند اما داور هیچ توجهی به این مساله نداشت و انگار هیچ اتفاقی رخ نداده است. از دیشب تا به همین الان روی پاهایم یخ می‌گذارم.

هافبک فولاد خوزستان درمورد مصدومیتی که در بین دو نیمه برایش بوجود آمده بود اظهار داشت: در اواخر نیمه اول پاسی دادم که پس از این اتفاق فرشاد احمدزاده پایش را خیلی قشنگ روی پای من قرار داد و کامل پایم را له کرد. اما باز هم داور هیچ توجهی به این موضوع نداشت و به راحتی از کنار این صحنه عبور کرد.

وی درمورد درگیری‌های لفظی که در جریان این بازی رخ داد گفت: این مسائل در فوتبال طبیعی است با توجه به بالا رفتن ضربان قلب و فشار بازی این درگیری‌ها رخ می‌دهد اما موضوع مهمی نیست.

هافبک فولاد خوزستان در رابطه با دیدار هفته آینده تیمش مقابل نفت تهران عنوان کرد: در بازی مقابل پرسپولیس 4 بازیکن خود را از دست دادیم و این اتفاق برای تیمی که تازه شکل گرفته و اکثر نفراتش جدید هستند بسیار بد است و روی کار تیم تاثیر می‌گذارد. امیدوارم برای بازی مقابل نفت مصدومان تیم برسند و بتوانند به ما کمک کنند تا در اولین بازی خانگی هر 3 امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول