اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

افتتاح نمایشگاه «لوح خیال» در نگارخانه لاله

نمایشگاه گروهی مجسمه و نقاشی «لوح خیال» در نگارخانه لاله گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه «لوح خیال» در نگارخانه لاله

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه گروهی مجسمه و نقاشی «لوح خیال» با حضور محمدرضا فیروزه‌ای، حسین علی ذابحی، قربانعلی اجلی، جعفر نجیبی، سهراب هادی و احمد رویایی (مدیرسابق هنرستان هنرهای تجسمی پسران تهران)، نگار نادری‌پور (ریسس هیئت مدیر انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران) و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، عصر روز گذشته (جمعه ۲۰ مرداد) در نگارخانه لاله گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۳۵ اثر هنری از جعفر نجیبی، رباب زالی و نگار نجیبی در قالب مجسمه و نقاشی ارائه شده است. آثار این هنرمندان بیشتر یادآور قصه‌ها و اسطوره‌های ایرانی است که هریک در آثارش سعی در خلق موجودات خیالی شخصی با رویکردی تازه داشته و روایتی امروزی و بداهه نگارانه از اسطوره های کهن را دنبال نموده اند. بیشتر آثار حجمی از ضایعات آهن شکل گرفته و برخی از آثار نیز با تکنیک سفال و سرامیک ارائه شده است.

علاقه مندان برای بازدید می توانند از 21 تا 31 مرداد ماه ساعت 9 تا 13 و 14 تا 19 (پنجشنبه تا ساعت 16) به استثنای ایام تعطیل به این مرکز واقع در ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول