اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع):

اتفاقات مالی مسئله اقتصاد را پیچیده کرده است/ مقاوم‌سازی یک اصل عقلانی است

معاون پژوهشی گروه اقتصاد دانشگاه امام‌صادق(ع) گفت: اتفاقات مالی که رخ داده‌، مسئله اقتصاد را پیچیده کرده و باید با عقل سراغ مقاوم‌سازی برویم.

اتفاقات مالی مسئله اقتصاد را پیچیده کرده است/ مقاوم‌سازی یک اصل عقلانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عادل پیغامی ظهر امروز در نشست خبری اقتصاد مقاومتی با رویکرد پژوهش‌های علمی، نگارش پایان‌نامه و مقالات پژوهشی در سالن شورای پژوهشکده مطالعات‌اسلامی دانشگاه‌فردوسی‌مشهد، اظهار داشت: مقاوم‌سازی یک اصل عقلانی بوده، با عقل و اندیشه باید به دنبال مقاوم‌سازی اقتصاد برویم.

وی با بیان اینکه مقاوم‌سازی یک اصل عقلانی است، بیان کرد: صورت مسئله اصلی، اقتصاد کشور است، این مولفه در حال حاضر مشکل دارد و این مشکلات هم مربوط به الان نیست، بلکه مشکلات به چندین سال گذشته مربوط می‌شود.

عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) افزود: واقعیت علم باید خوب رصد، دسته بندی، حل و پویا شود، دنیا، مسائل را به طور واقعی وارد اقتصاد کرده‌، باید مسائل حل شود که این کار واقعا شدنی است.

پیغامی با اشاره به اینکه باید به اقتصاد، عوامانه نگاه کرد، متذکر شد: اقتصاددان به جامعه و مردم مسئول است و باید همچون یک اقتصاددان واقعی در دنیا باشیم، اتفاقاتی که در مسائل اقتصادی رخ می‌دهد، مالی است.

وی با تاکید بر اینکه باید از حالت فانتزی بودن بیرون بیاییم، یادآور شد: یکی از مشکلات ما در اقتصاد آموزش است، دانشجو باید تقویت شود تا در تمام مراحل زندگی به دانش رجوع کند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول