اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

معاون وزیر بهداشت در واکنش به برخی ادعاهای مطرح کرد

تأسیس ۴ شرکت دانش‌بنیان دستاورد ۳ دهه تلاش خالصانه/ کاهش ۳۵ درصدی قیمت دارو منافع برخی را به خطر انداخته است

رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو در نامه ای نسبت به برخی اظهارات و ادعاهای مطرح‌شده پاسخ داد.

تأسیس ۴ شرکت دانش‌بنیان دستاورد ۳ دهه تلاش خالصانه/ کاهش ۳۵ درصدی قیمت دارو منافع برخی را به خطر انداخته است

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو در نامه ای نسبت به برخی اظهارات مطرح‌شده توسط احمد توکلی واکنش نشان داد.
متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احمد توکلی

سلام‌علیکم

انتشار نامه شما خطاب به نمایندگان محترم مجلس یک‌بار دیگر ثابت کرد که جنابعالی به دنبال مطرح کردن خود به هر قیمتی حتی هتک حرمت مؤمنین هستید. ادعای تضاد منافع در مورد وزیر بهداشت و معاونان ایشان اتهام نخ نمایی بیش نیست و برخلاف ادعای جنابعالی و اقلیت همفکرانتان، قاطبه مردم و مسئولین می‌دانند که در 4 سال گذشته چگونه از همه‌چیز خود برای دفاع از حقوق و رسیدگی به‌سلامت مردم بخصوص محرومین گذشتیم.

کاهش 25 و 35 درصدی قیمت داروها و تجهیزات پزشکی وارداتی که هزاران میلیارد تومان صرفه‌جویی برای کشور داشته است قطعاً منافع کسانی را به خطر انداخته است که اکنون با اتهام‌پراکنی سعی در خدشه‌دار کردن چهره افراد خدوم حوزه سلامت نموده است.

برای آگاهی افکار عمومی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کنم که این‌جانب و خانواده‌ام هیچ‌گاه در هیچ دوره‌ای از عمر کاری خود، در امر واردات دارو و هیچ کالای دیگری فعالیت نداشته‌ایم.

سابقه اجرایی این‌جانب صرفاً مدیریت و فعالیت در عرصه تحقیق، توسعه و تولید دارو بوده است و در این عرصه به دستاوردهای خود به‌عنوان یک استاد رشته داروسازی افتخار می‌کنم.
تربیت ده‌ها دانشجوی نخبه، انتشار صدها مقاله علمی، ثبت ده‌ها اختراع و پتنت ملی و بین‌المللی و درنهایت مشارکت در تأسیس 4 شرکت دانش‌بنیان دستاورد 3 دهه تلاش خالصانه این‌جانب بوده است. این‌جانب و جنابعالی همزمان بورسیه تحصیلی در خارج کشور بودیم.

بفرمایید جنابعالی که بورسیه تحصیلی گرفتید چه دستاورد علمی برای کشور داشته‌اید؟ واقعاً از این تهمت زنی به دیگران چه چیز را دنبال می‌کنید؟

ادعاهای جنابعالی مبتنی بر گزارشی است دروغ که توسط موسسه تحت مسئولیتتان تولید و منتشر شد. گزارشی که تهیه آن گرفتار 100درصد تضاد منافع بود.

سه نفر از تهیه‌کنندگان گزارش خود، دارای چندین شرکت دخیل در امر واردات و تولید دارو هستند و نفر چهارم نیز اخراجی یکی از شرکت‌های دارویی رقیب ایشان بوده است. واقعاً با خود فکر نکردید که ممکن است این افراد از روی حب و بغض شخصی دست به تهیه آن گزارش زده‌ باشند؟ بسیار متأسف هستم جنابعالی بخشی از تلاش خود را صرف هتک حرمت و آبروی افرادی کرده‌اید که قطعاً در این دنیا و آن جهان از شما نخواهند گذشت.

بدانید که ممکن است در این دنیا، نام و اعتبارتان بتواند فرد بدون نفوذ و پشتوانه‌ای مانند این‌جانب را زیر بولدوزر تهمت‌هایتان له کند ولی قطعاً در آن جهان عقوبت الهی در این زمینه بسیار دردناک خواهد بود.

دکتر رسول دیناروند

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول