اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین خبر داد

اعلام ترکیب مسابقات جام جهانی در اردوی بعدی/ ثبت بهترین رکوردهای سال‌های اخیر در اردوی سوم

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین از اعلام ترکیب نهایی اعزامی به مسابقات جام جهانی کروواسی در اردوی بعدی خبر داد.

اعلام ترکیب مسابقات جام جهانی در اردوی بعدی/ ثبت بهترین رکوردهای سال‌های اخیر در اردوی سوم

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین امیری، در حاشیه برگزاری سومین اردوی تیم ملی برای جام جهانی کروواسی، درباره ترکیب نهایی اعزامی به مسابقات گفت: تا کنون 3 اردو برگزار شده که 2 اردوی قبلی انتخابی بود و نفراتی که برگزیده شدند به اردوی سوم راه یافتند. البته در اردوی سوم هم قطعا با ریزش مواجه خواهیم بود و هنوز تعداد قطعی و اسامی نهایی مشخص نشده و ترکیب نهایی در اردوی چهارم که متصل به اعزام نیز هست، اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین افزود: دراین خصوص تنها کادر فنی انجمن تصمیم گیرنده نیست و کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نیز تصمیم گیرنده هستند که البته تصمیمات بر اساس منطق و بحث فنی اتخاذ می شود.

وی پیرامون برنامه‌های انجام شده در اردوی سوم تیم ملی افزود: تمرینات بر اساس یک برنامه کامل در حال انجام است و این مساله مد نظر بود که ورزشکاران رکوردهایشان را در شرایطی به ثبت برسانند که تحت فشار سیستم عضلانی و عصبی باشند و البته در رکوردگیری آخر اردو شرایط عادی خواهد بود.

امیری گفت: در مسابقات کروواسی تنها مدال مد نظر نیست که اگر این طور بود باید با تعداد بسیار کمتری به مسابقات اعزام می‌شدیم و در این خصوص کمیته پارالمپیک راه را برای ما باز کرد و شرایط را فراهم کرد تا نفرات بیشتری به همراه داشته باشیم. با این حال تلاش می‌کنیم که هم مدال‌ها را حفظ کنیم و هم ورودی‌ها را برای بازی‌های پاراآسیایی و نیز مسابقات قهرمانی جهان بدست آوریم.

سرمربی تیم ملی اعلام کرد: در مسابقات جام جهانی کروواسی، در رشته تپانچه خفیف هم شرکت کننده داریم. ساره جوانمردی، عالیه محمودی و مهدی زمانی نفراتی هستند که در مسابقات قبل هم در این رشته شرکت می کردند و علاوه بر این 3 نفر، سمیرا ارم نیز برای اولین بار در بخش خفیف به رقابت خواهد پرداخت.

وی در پایان افزود: در این ایام نفرات بسیار خوبی به ویژه در بخش تفنگ شناسایی شدند که امیدوارم بعد از کروواسی و با تداوم اردوهای تیم ملی بتوانیم این افراد پرورش دهیم و البته رکوردهایی که به ثبت رسید به ویژه در اردوی سوم، بالاترین رکوردهای چند سال اخیر است و در بخش تپانچه هم بهترین‌های جهان را در اردو داریم و آنها هم رکوردهای خوبی به ثبت رساندند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول