اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

نصیری در گفت‌و‌گو با فارس:

مسئولان هر وقت صحبت مدال می‌شود به سراغ کشتی‌ می‌آیند/ می‌خواهم ناکامی المپیک را جبران کنم

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان گفت: مسئولان ورزش کشور هر وقت صحبت از مدال و نتیجه می‌شود به سراغ کشتی می‌آیند ولی متأسفانه بعد از مدتی کشتی فراموش می‌شود.

مسئولان هر وقت صحبت مدال می‌شود به سراغ کشتی‌ می‌آیند/ می‌خواهم ناکامی المپیک را جبران کنم

میثم نصیری عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت:‌ آخرین اردو را پشت‌سر می‌گذاریم و برای مسابقات جهانی آماده هستیم و شرایط‌مان خوب است. ان‌شاءالله با دعای خیر مردم عزیزمان بهترین نتیجه را هم می‌گیریم. حدود 7 یا 8 ماه است که در اردو هستیم زحمت زیادی کشیدیم و امیدوارم شرمنده مردم عزیزمان نشویم و بتوانیم در فرانسه بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در خصوص شرایط خودش افزود: شرایط خودم خوب است و آسیب‌دیدگی خاصی ندارم و امیدوارم در روز مسابقه بتوانم بهترین کشتی‌هایم را بگیریم و آن روز، روز خوب من باشد. من به اندازه کافی هم تجربه کسب کرده‌ام و هم در مسابقات مختلف حضور داشته‌ام. امیدوارم بتوانم ناکامی المپیک را جبران و آن را برای همیشه فراموش کنم.

نصیری ادامه داد: شرایط و امکانات در حد ورزش اول کشور نیست ولی آقای خادم به تنهایی نمی‌تواند از پس تمام مشکلات برآید و ما از وزارت ورزش می‌خواهیم که به داد کشتی برسد. ما در خانه کشتی آب سرد ندارم، کولرها خراب است و فقط هواکش کار می‌کند. هوا گرم است و شرایط سختی را پشت‌سر می‌گذاریم. مسئولان هر وقت صحبت از مدال و کسب نتیجه به میان می‌آید به سراغ کشتی می‌آیند ولی متأسفانه بعد از مدتی کشتی را فراموش می‌کنند. امیدوارم مسئولان به وعده‌هایی که داده‌اند عمل کنند و توجه خاصی به کشتی که ورزش اول کشور است داشته باشند.

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان در پایان خاطرنشان کرد:‌ ان‌شاءالله بتوانم پرچم مقدس کشورم را در مسابقات جهانی فرانسه به اهتزاز دربیاورم و دل مردم عزیز و مخصوصاً‌ آذری‌زبان‌ها و زنجانی‌ها را خوشحال کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول