اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس:

پروسه پرداخت مطالبات بازنشستگان باید کوتاه‌تر شود/دولت از پیمانکاران بومی استفاده کند

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از بازنشستگان با اینکه زمان زیادی از بازنشستگی آنها گذشته، اما همچنان منتظر اعتباری برای تامین بازنشستگی خود هستند که لازم است با تدبیری پروسه پرداخت مطالبات آنها کوتاهتر شود.

پروسه پرداخت مطالبات بازنشستگان باید کوتاه‌تر شود/دولت از پیمانکاران بومی استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی عسکر ظاهری، ظهر امروز، در مراسم دوازدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان که در محل سالن همایش شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برخی از بازنشستگان با اینکه زمان زیادی از بازنشستگی آنها گذشته، اما همچنان منتظر اعتباری برای تامین بازنشستگی  خود هستند.

وی با بیان اینکه تمام بازنشستگان شایسته تکریم و تقدیر هستند، تاکید کرد: باید یک تحلیلی از تمام خواسته‌ها و نیازهای قشر بازنشسته انجام شود.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی متذکزشد: اگر بنا باشد، بازنشسته پس از گذشت دو سال همچنان باید دنبال گرفتن مطالبات خود باشد، مسئولان، مدیران و نمایندگان باید خود را ملزم به پیگیری مطالبات آنها کنند.

ظاهری عنوان کرد: تکریم و تجلیل از فرد بازنشسته یعنی اینکه بازنشستگان زمانی که وارد خانه می‌شوند، دغدغه فرزندان بیکار خود را نداشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: پس از ابلاغ برنامه‌های ششم توسعه و بودجه مجلس برنامه‌های ابلاغی عملیاتی و حداقلی به حقوق بازنشستگان اضافه شود.

ظاهری با انتقاد از افزایش سن بازنشستگی متذکر شد: به راستی ما و جامعه تا چه میزان بسترهای لازم و ضروری  را برای سالمندان از لحاظ تغذیه، ورزش، درمان، تفریح و ... آنها  مهیا کرده‌ایم.

وی از دولت درخواست کرد: در پروژه‌های استان از پیمانکاران بومی استفاده کند، و پیمانکاران به منظور حل مشکلات اشتغال جوانان از نیروهای بومی بهره ببرد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به میانگین حقوق پرداختی 2 میلیون تومان برای کلیه بازنشستگان یادآور شد: برا اساس مصوبات توانسیم 60 درصد فاصله بین پرداختی‌ها را حل کنیم و مابقی را طی سال‌های آینده جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول