اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

سلیمی در گفت‌وگو با فارس:

اتفاقات اخیر برای دکتر سلام نشان داد کسانی که شعار آزادی می‌دهند به آن عمل نمی‌کنند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: اتفاقات اخیر برای مجموعه دکتر سلام نشان داد، کسانی که شعار آزادی سر می‌دهند در جایی که پای آزادی به میان می‌آید به آن عمل نمی‌کنند.

اتفاقات اخیر برای دکتر سلام نشان داد کسانی که شعار آزادی می‌دهند به آن عمل نمی‌کنند

امین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن ابراز تاسف از برخورد صورت گرفته توسط دولت با طنز دانشجویی دکتر سلام، گفت: طنز سیاسی اجتماعی دکتر سلام یکی از پرمخاطب‌ترین مجموعه طنزی است که نه تنها در بین دانشجویان و نخبگان که مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هرساله به مناسبت سالگرد آغاز به کار این مجموعه جشنی در یکی از نقاط تهران برگزار می‌شود و امسال نیز همین روند انجام و پس از کسب مجوزهای قانونی و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف مجموعه 12 هزار نفری آزادی به عنوان مکان برگزار چهارمین جشن دکتر سلام معرفی شد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: با وجود انجام تمام مراحل قانونی به گفته تهیه کننده و کارگردان این مجموعه متاسفانه دو روز گذشته از ورود تیم فنی این مجموعه به سالن 12 هزار نفری جلوگیری شد و پاسخ روشنی هم برای عدم برگزاری آن ندادند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور بیان داشت: ما دانشجویان عادت به سانسور و بسته شدن دهان منتقدان توسط دولت تدبیر و امید داریم اما انتظار می‌رود، دولت آستانه تحملش را بالا ببرد.

سلیمی اضافه کرد: فکر می‌کنم مجموعه طنز دکتر سلام یکی از نرم‌ترین و مشفقانهترین سبک برای نقد را دنبال می‌کند و تنها با چاشنی شوخی و خنده سعی در نقد عملکرد دولت داشته است.

وی تصریح کرد: برآورد این است که چون میتینگ انتخاباتیدولت و رئیس‌جمهور در زمان انتخابات در این سالن برگزار شده حال نمی‌توانند ببینند که جوانان انقلابی با جمعیت بیشتر در این سالن حضور یابند و تاکید بر برگزاری این مراسم در سالن کوچکتری دارند؛ لذا مشخصا این را می‌رساند که از اجتماع دانشجویان که عمدتا منتقدین دولت هستند واهمه دارند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: اتفاقات اخیر برای مجموعه دکتر سلام بهتر شد و باعث شده توجه‌های بیشتری به سمت این مجموعه معطوف شود و مشخص شد کسانی که شعار آزادی سر می‌دهند در جایی که پای آزادی به میان می‌آید به آن عمل نمی‌کنند. فردا این برنامه در سالن شهدای هفت تیر با رونق بیشتری دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول