اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

دموکراسی‌خواهی رؤسای جمهور فعلی و پیشین آمریکا ژستی دروغین است

نماینده کاشان در مجلس با انتقاد از ژست دروغین دموکراسی‌خواهی رئیس‌جمهور فعلی و رؤسای جمهور پیشین آمریکا، سخنان ترامپ را انعکاس چهره واقعی ایالات متحده ارزیابی کرد.

دموکراسی‌خواهی رؤسای جمهور فعلی و پیشین آمریکا ژستی دروغین است

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ادبیات توهین‌آمیز و سخیف دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، اولین سخنرانی وی را در مجمع عمومی سازمان ملل دارای تناقض های آشکار دانست و این مسئله را ناشی از سردرگمی و کلافگی موجود در دولتمردان آمریکا ارزیابی کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل متن سخنرانی دونالد ترامپ را غیر فنی و غیر کارشناسی عنوان کرد و انتقادات گسترده کارشناسان غربی و به‌ویژه آمریکایی را از کیفیت سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا موید این موضوع دانست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، سخنان متوهمانه رئیس‌جمهور آمریکا را غیرمنطقی و برخلاف واقعیات موجود ارزیابی کرد و با یادآوری جنجال های مستمر پیام های توئیتری ترامپ، تاکید کرد که به اذعان خود کارشناسان آمریکایی رئیس جمهور فعلی آمریکا به لحاظ شخصیتی فاقد ثبات اخلاقی و دارای دیدگاه های نژادپرستانه است.

ساداتی‌نژاد با انتقاد شدید از ژست دروغین دموکراسی‌خواهی رئیس جمهور فعلی و رؤسای جمهور پیشین ایالات متحده، تصریح کرد کسانی که از مرتجع‌ترین و بدوی‌ترین حکومت‌های دیکتاتوری در منطقه غرب آسیا که منشأ صدور دیدگاه‌های تکفیری و تروریستی هستند حمایت می‌کنند به هیچ وجه حق ندارند در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بزرگترین نظام مردم‌سالار منطقه است اظهار نظر کنند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با یادآوری اتحاد راهبردی ایالات متحده با رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت تمامی روسای جمهور پیشین آمریکا از این رژیم کودک‌کُش، صحبت‌های دونالد ترامپ در حمایت از رژیم اشغالگر قدس را ادامه و استمرار سیاست راهبردی ایالات متحده دانست و تاکید کرد کسانی که تماماً از صهیونیسم و تروریست‌ها حمایت کرده و حق ملت‌های مظلوم را پایمال می‌کنند در موضع و جایگاهی قرار ندارند که ادعای دروغین مبارزه با تروریسم را مطرح کنند.

ساداتی‌نژاد با استناد به اعترافات کارشناسان و اتاق‌های فکر در آمریکا و اذعان آنها به مشکلات فراوان در حوزه‌های مختلف و افول قدرت این کشور در عرصه بین‌المللی، تهدیدهای مطرح‌شده از جانب ترامپ در سازمان ملل را پوشالی و در راستای مرعوب کردن مسئولین کشور با هدف ایجاد تغییر و خطا در محاسبات آنها ارزیابی کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در پایان، صحبت‌های کینه‌توزانه و نفرت‌انگیز ترامپ را انعکاس چهره واقعی و منفور آمریکا معرفی کرد و یادآور شد که رؤسای جمهور پیشین این کشور با تزویر سعی در بزک کردن این چهره زشت و کریه داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول