اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

در گفت‌وگو با فارس

ویژه برنامه‌های مرکز بسیج صداوسیما در هفته دفاع مقدس اعلام شد

مجموعه‌ های «صدام تنها نبود»، «در لباس رزم»، «آن ۲۳ نفر» از تولیدهای واحد موشن گرافیک و همچنین مستندهای «بهار می‌آید»، «جنگ، دوربین، من» و «سلام و رحمت الله،‌ معمای ‌c130» تولیدهای گروه مستند سیما به شمار می‌آیند.

ویژه برنامه‌های مرکز بسیج صداوسیما در هفته دفاع مقدس اعلام شد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، واحدهای مختلف در سازمان صدا و سیما در هفته دفاع مقدس برنامه‌های خاصی را برای مخاطبان تدارک دیده‌اند.

** «صدام تنها نبود»، «در لباس رزم»، «آن 23 نفر» تولیدهای واحد موشن گرافیک

«علی خواجه» مدیر واحد موشن گرافیک با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت تقارن با هفته دفاع مقدس واحد موشن گرافیک بسیج سازمان صدا و سیما برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

وی ادامه داد: از این میان می‌توان به مجموعه 6 قسمتی «صدام تنها نبود» به کارگردانی سید حسین جوادی اشاره کنم که در رابطه با کمک‌هایی است که صدام چه در زمینه‌های سیاسی، اطلاعاتی و چه امنیتیاز خارج از عراق گرفته است. در این مستند کشورهایی که به او کمک کردند را بررسی نشان داده می‌شوند که در قالب میان برنامه از شبکه خبر پخش خواهد شد.

خواجه در ادامه بیان داشت: همچنین مجموعه سه قسمتی «در لباس رزم» به بیان خاطرات مقام معظم رهبری از دوران دفاع مقدس می‌پردازد که از همه شبکه‌های سراسری پخش می‌شود. با همین عنوان یک مجموعه 7 قسمتی تحت عنوان قطعه صوتی به کارگردانی امین محمودزاده نیز برای شبکه‌های رادیویی تهیه شده است.

وی ادامه داد: مجموعه 10 قسمتی «آن 23 نفر» خاطرات یوسف احمدی از دوران اسارت است که در قالب استاپ موشن پخش می‌شود و کارگردانی آن به عهده سارا کاوه است. این مجموعه از همه شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود.

** «بهار می‌آید»، «جنگ، دوربین، من» و «سلام و رحمت الله،‌معمای ‌c130» تولیدات گروه مستند سیما

همچنین «سید مجتبی موسوی» مدیر گروه مستند سیما نیز در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما گفت: مستند 6 قسمتی «بهار می‌آید» را برای این هفته تدارک دیدیم که در اصل پرتره 6 مادر شهید است. این مجموعه مستند با مشارکت حوزه هنری یکی از جدی‌ترین برنامه‌های گروه مستند مرکز بسیج سیما است. 

وی ادامه داد: مستند «جنگ،‌دوربین، من» نیز با موضوع مدافعان حرم  و لشگر فاطمیون در سوریه و مستند «سلام و رحمت الله،‌معمای ‌c130» داستان معمای هواپیمای c130 که زمان جنگ سقوط می‌کند و طی آن 8 فرمانده دفاع مقدس در آن شهید می‌شوند، را نشان می‌دهد. این آثار در هفته دفاع مقدس از همه شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شوند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول