اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رییس سازمان غذا و دارو مطرح کرد

لزوم حمایت از تولید کنندگان داخلی/ ارتقای سلامت مردم هدف اصلی سازمان غذا و دارو

رییس سازمان غذا و دارو گفت: واقعیت این است که وظایف همه ما حمایت از تولیدات داخل است چرا که در راستای این رخداد، اشتغال اتفاق می‌افتد.

لزوم حمایت از تولید کنندگان داخلی/ ارتقای سلامت مردم هدف اصلی سازمان غذا و دارو

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، غلامرضا اصغری رییس سازمان غذا و دارو در بازدید از هشتمین نمایشگاه لبنیات، نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته پس از شنیدن نظرات و پیشنهادات فعالان این حوزه اظهار داشت: اگر در صنعت شیرنی و شکلات موفق هستیم حتما به دلیل زحماتی است که پیسکسوتان این بخش متحمل شده‌اند.

وی افزود: واقعیت این است که وظایف همه ما حمایت از تولیدات داخل است چرا که در  پیوست با این رخداد، اشتغال اتفاق می‌افتد؛ که این اتفاق مترادف بسیاری از محاسن  اجتماعی است.

اصغری با ابراز خوشحالی از تولید محصولات با کیفیت در این صنعت گفت: وقتی شاهد هستیم که متخصصان این حوزه پا به پای موفق‌ترین کشورهای تولید کننده این قبیل محصولات جلو می‌روند اگر نگوییم موفق‌ترین صنعت کشور حوزه شیرینی و شکلات است قطعا می توانیم عنوان کنیم که یکی از موفق ترین‌های آن‌ها است.

 وی همچنین با تاکید بر ضرورت تربیت سلامت مردم توسط تولید کنندگان افزود: باید توجه داشت که ذائقه مردم بویژه نسل جوان در بین تبلیغات ریز و درشت محصولات خارجی  حفظ شود و با بازاریابی خوبی که انجام می‌شود نسل جدید نسبت به محصولات داخلی علاقمند بمانند و اگر مردم به ما اعتماد کنند کار اصلی انجام شده است.

اصغری در ادامه سخنانش به نشانگر رنگی تغذیه که در بین مردم به چراغ راهنمای تغذیه مشهور شده است به عنوان یکی از اهداف ارتقای سلامت سازمان غذا و دارو هم گریزی زد و خطاب به صنعت‌گران این بخش گفت: افرادی مانند شما که در بطن صنعت کار کرده اند و با مشکلات بصورت واقعی دست و پنجه نرم می‌کنند می‌توانید مشاوران خوبی برای ما در سازمان غذا و دارو باشند ما به تولید کنندگان خود افتخار می‌کنیم و بطور جدی حمایت‌گر آنها هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول