اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

یک طراح برند مطرح کرد

غفلت از نوآوری در طراحی، بازار تولیدکنندگان داخلی را از دستشان خارج می‌کند

یک طراح برند عدم به روز رسانی و نوآوری در طراحی محصولات و برند تولید را از مهمترین عوامل واگذاری بازار کشور به رقبای خارجی دانست.

غفلت از نوآوری در طراحی، بازار تولیدکنندگان داخلی را  از دستشان خارج می‌کند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تورج صابری‌وند که امروز به‌عنوان طراح لگوی جدید بیمه سینا در مراسم رونمایی آن سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: هم‌اکنون یکی از مشکلات اساسی تولید طراحی و دیزاین است. متأسفانه ما می‌گوییم محصولاتمان باکیفیت هستند، اما طراحی محصول این کیفیت را معرفی نمی‌کند.

وی بابیان اینکه واقعیتی در ضرب‌المثل «عقل مشتری در چشمش است» وجود دارد، افزود: برندهای ایرانی زحمت به‌روزشدن طراحی را به خود نمی‌دهند و بنابراین ناچارند در فضای رقابت بازار خود را واگذار کنند.

صابری‌وند بر این اساس به طراحی قدیمی لوگو و دیزاین ایران‌ایر بر روی هواپیماها اشاره کرد و افزود: سالیان دراز است که این برند هیچ‌گونه تغییری نداشته است، الان صنعت هوایی وارد فضای نوسازی شده اما مشخص نیست وقتی مشتری سوار هواپیمای نو می‌شود، از کجا باید بفهمد که سوار یک هواپیمای جدید شده است.

این طراح برند افزود: تحولی در صنعت هوایی رخ داده اما مسافر و مشتری آن این تحول را احساس نمی‌کند و مشکل قدیمی و کهنه بودن برند مشکلی است که اغلب برندهای داخلی ما با آن دست‌به گریبانند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول