به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تورج صابریوند که امروز بهعنوان طراح لگوی جدید بیمه سینا در مراسم رونمایی آن سخنرانی میکرد، اظهار داشت: هماکنون یکی از مشکلات اساسی تولید طراحی و دیزاین است. متأسفانه ما میگوییم محصولاتمان باکیفیت هستند، اما طراحی محصول این کیفیت را معرفی نمیکند.
وی بابیان اینکه واقعیتی در ضربالمثل «عقل مشتری در چشمش است» وجود دارد، افزود: برندهای ایرانی زحمت بهروزشدن طراحی را به خود نمیدهند و بنابراین ناچارند در فضای رقابت بازار خود را واگذار کنند.
صابریوند بر این اساس به طراحی قدیمی لوگو و دیزاین ایرانایر بر روی هواپیماها اشاره کرد و افزود: سالیان دراز است که این برند هیچگونه تغییری نداشته است، الان صنعت هوایی وارد فضای نوسازی شده اما مشخص نیست وقتی مشتری سوار هواپیمای نو میشود، از کجا باید بفهمد که سوار یک هواپیمای جدید شده است.
این طراح برند افزود: تحولی در صنعت هوایی رخ داده اما مسافر و مشتری آن این تحول را احساس نمیکند و مشکل قدیمی و کهنه بودن برند مشکلی است که اغلب برندهای داخلی ما با آن دستبه گریبانند.
انتهای پیام/م