اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

واکنش محمدحسین مهدویان به حذف «ماجرای نیمروز» از فهرست ارسالی ایران به اسکار+عکس

محمد حسین مهدویان نوشت: حالا دیگر دارم مطمئن می‌شوم «ماجرای نیم‌روز» را از همه‌ کارهایم بیش‌تر دوست دارم‌، چون در کنار تحسین‌ها، واکنش‌های منفی و حتی دشمنی‌ها را نیز برانگیخت.

واکنش محمدحسین مهدویان به حذف «ماجرای نیمروز» از فهرست ارسالی ایران به اسکار+عکس

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمدحسین مهدویان کارگردان «ماجرای نیمروز» در واکنش به حذف فیلمش از از لیست نمایندگان ایران به اسکار در اینستاگرامش نوشت: «از سال هشتاد و سه تا امروز تعداد زیادی فیلم مستند و داستانی ساخته‌ام. در میان کارهایم مجموعه‌ی «آخرین روزهای زمستان» و فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» بیش‌تر دیده شدند و احتمالن باز هم دیده خواهند شد. برای این کارها خیلی تشویق شده‌ام اما کم‌کم دارم متقاعد می‌شوم بهترین فیلمی که در این چهارده سال ساخته‌ام «ماجرای نیم‌روز» است‌. باید یک اعتراف صادقانه بکنم. بعد از «ایستاده در غبار» در خلوت خودم چیزی بود که خیلی آزارم می‌داد. این‌‌که وقتی همه به تو آفرین بگویند احتمالا یک جای کارت می‌لنگد. این یعنی چیزی را تغییر نداده‌ای و فکری را آشفته نساخته‌ای. شاید برای همین است که حالا دیگر دارم مطمئن می‌شوم «ماجرای نیم‌روز» را از همه‌ کارهایم بیش‌تر دوست دارم‌. چون در کنار تحسین‌ها، واکنش‌های منفی و حتی دشمنی‌ها را نیز برانگیخت. این یعنی این دفعه کارم را بهتر از همیشه انجام داده‌ام و لازم است تکرارش کنم».

 

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهاید پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول