اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:

کربلاهای زیادی پیش رو داریم/ هجمه‌ علیه اهل‌ بیت(ع) در این زمان بیش از هر زمان دیگر است

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: اگر در زمان امام حسین(ع) نبودیم که جان خود را فدا کنیم امروز کربلاهای زیادی را پیش رو داریم تا جانبازی و ایفای نقش کنیم.

کربلاهای زیادی پیش رو داریم/ هجمه‌ علیه اهل‌ بیت(ع) در این زمان بیش از هر زمان دیگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی عصر امروز در گردهمایی مسؤولان هیأت‌های مذهبی در گلستان شهدای اصفهان با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب، افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند در حرکت امام حسین(ع) عناصر زیادی نهفته است اما سه عنصر منطق و عقل، حماسه و عزت و عاطفه را در قیام امام حسین(ع) برجسته‌تر می‌بینند، یعنی مسیری که ما نیز باید دنبال کنیم و حرکت و جهتی که انقلاب امام حسین(ع) برای ما مشخص کرده است را طی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: اگر در زمان امام حسین(ع) نبودیم که جان خود را فدا کنیم امروز کربلاهای زیادی را پیش رو داریم تا جانبازی و ایفای نقش کنیم، نقش مسؤولان هیأت‌های مذهبی نقشی اثرگذار در احیای سنت امام حسین(ع) یعنی دعوت به خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها است.

وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، تصریح کرد: این محتوای محرم و صفر است که باعث پویایی اسلام بوده است، نیاز ما در این زمان به این دعاها، سینه‌زنی‌ها و روضه‌ها بیش از هر زمان دیگر است چراکه هجمه‌ها علیه اهل‌ بیت(ع) در این زمان بیش از هر زمان دیگر است.

معصوم‌بیگی اضافه کرد: می‌خواهند تمام داشته ما را از ما بگیرند و نقش بی‌بدیل هیأت‌های مذهبی مهم است که اگر به درستی ایفای نقش شود می‌تواند جوابگوی بخش اعظمی از این حملات به اهل‌بیت باشد.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول