اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

ترامپ عروسک خیمه شب‌بازی نتانیاهو است/حتی سیاستمداران آمریکا هم این صحبت‌های سخیفانه ترامپ را تأیید نکردند

امام جمعه یاسوج گفت: ترامپ عروسک خیمه شب بازی نتانیاهو است.

ترامپ عروسک خیمه شب‌بازی نتانیاهو است/حتی سیاستمداران آمریکا هم این صحبت‌های سخیفانه ترامپ را تأیید نکردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با بیان مناسبت‌های مختلف و با تسلیت ماه محرم و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: خلاصه فرستادن پیامبران و ائمه ترویج این دو فریضه در جامعه بوده است.

امام جمعه یاسوج اضافه کرد: جامعه‌ای که در آن این دو فریضه صورت گیرد سالم می‌شود و هر کسی که مسلمان است وظیفه امر به معروف و نهی از منکر دارد.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آن‌هایی که از اسلام سیلی خوردند به دنبال دشمنی با ما بودند و جنگ تحمیلی را ره انداختند که مردم و به خصوص جوان‌ها به امر ولی فقیه زمانه در مقابل توپ و تانک دشمن سینه سپر کردند.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه در دوره امام حسین(ع) هم جوان‌ها عاشقانه از اسلام دفاع کردند، افزود: جمهوری اسلامی هم با رهبری امام راحل و در میان ناباوری دشمنان و با همت جوانان در مقابل دیوانه‌ای به نام صدام از کشور دفاع کردند که ما اسم این جنگ تحمیلی را دفاع مقدس گذاشتیم، چراکه هدف ما در آن مقدس بود و از استقلال و آزادی دفاع کردیم و جوان‌های پاکی با خون پاک خود این انقلاب را جاودانه کردند.

امام جمعه یاسوج در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه مردم خون و جوان دادند، اظهار کرد: با این کار سیلی محکمی به گوش استکبار و صدام زدند، صدامی که می‌خواست سه روزه ایران را فتح کند.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه باید جواب دشمن را محکم و دندان‌شکن داد، افزود: رئیس جمهور و وزیر خارجه نیز به خوبی به این رئیس جمهور دیوانه آمریکا جواب دادند، چراکه جملات زشت و ناپسندی از دهان این عروسک نتانیاهو بیرون آمده بود.

وی توضیح داد: هیچ کس حتی سیاستمداران آمریکا هم این صحبت‌های سخیفانه ترامپ را تأیید نکردند و تنها نتانیاهو این سخنان را تأیید کرد که ادای چنین سخنی از زبان یک آدم کاسبکار دور از انتظار نبود، چراکه ترامپ دیپلمات نیست.

امام جمعه یاسوج با اشاره به زشت‌کاری‌های دولت آمریکا بیان کرد: حسینیان بدانند که یزیدیان همیشه هستند و خواهند بود، پس ما اگر پیرو راه امام حسین(ع) هستیم باید از یزید زمان برائت جوییم و با حسین زمان بیعت کنیم و بدانیم که امام زمان(ع) یاریمان خواهد کرد.

وی تشریح کرد: نباید خود را در مقابل  طواغیت ببازیم، چراکه آمریکا برای ضربه زدن به ایران یک لحظه درنگ نمی‌کند و بدانیم این ملت خداجو هرگز نباید در مقابل این جرثومه‌های فساد سر خم کند و دیدیم که مقام معظم رهبری جواب دشمن‌شکن به این مجسمه انسان‌نما دادند.

امام جمعه یاسوج به دشمنی آل‌سعود اشاره کرد و گفت: به قول یکی از بزرگان این‌ها آل‌یهود هستند و با اسراییل هیچ مشکلی ندارند و دشمن آن‌ها شیعیان جهان است.

حسینی در پایان خطبه‌های نماز جمعه به هفته بانکداری اسلامی اشاره و عنوان کرد: حرام‌خواری به هر شکلی بد است که ربا، سرقت و غارت جزو آن است و اثر خود را خواهد گذاشت، بنابراین حواسمان باشد که بانکداری اسلامی برای آگاهی مردم باید برنامه داشته باشد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول