اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

منتظمی در گفت‌وگو با فارس:

ترامپ با اظهاراتش مردم آمریکا را هم شرمنده کرد/ مسئولان دولت عصای بیگانه را پس داده و به پای قدرتمند خود تکیه کنند

عضو هیات نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: سخنان ترامپ در سازمان ملل به هیچ وجه در شان مردم آمریکا نبود و آنها را هم شرمنده کرد، مردم آمریکا باید اولین افرادی باشند که به ترامپ برای بیان چنین اظهارات عجیبی اعتراض کنند.

ترامپ با اظهاراتش مردم آمریکا را هم شرمنده کرد/ مسئولان دولت عصای بیگانه را پس داده و به پای قدرتمند خود تکیه کنند

متین منتظمی عضو هیات نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات ترامپ در سازمان ملل گفت: سخنان ترامپ در سازمان ملل به هیچ وجه در شان مردم آمریکا نبود و مردم آمریکا باید اولین افرادی باشند که به ترامپ برای بیان چنین اظهارات عجیبی اعتراض کنند.

وی ادامه داد: ترامپ احساس می‌کرد می‌تواند با این اظهارات قلدرمابانه نظر مسئولان و مردم جهان را به خود جلب کند در صورتیکه چنین اظهاراتی فقط باعث شرمندگی مردم آمریکا شد و باعث شد مردم دنیا چهره واقعی حاکمان و دولتمردان آمریکا ببینند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: آمریکا با تاسیس و حمایت داعش تلاش کرد تا با نظام جمهوری اسلامی ایران و دوستان ما در منطقه مبارزه کند ولی حالا تلاش دارد تا بگوید ایران حامی داعش و تروریست است، خود ترامپ مدتها پیش به صراحت بیان کرد که چه کسانی داعش را تاسیس کردند و البته امروز همه مردم و دولت‌های جهان می‌دانند که حامیان داعش در جهان و منطقه چه کسانی هستند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند پای قدرتمند خود را با عصای بیگانه عوض نکنید، توصیه مهمی است که بارها و به روش‌های مختلف توسط معظم‌له به مسئولان نظام گوشزد شده است ولی متاسفانه برخی مسئولان به این توصیه‌ها توجه جدی نکردند. به اعتقاد ما هنوز هم دیر نشده و مسئولان دولت بهتر است عصای بیگانه را پس داده و به پای قدرتمند خود تکیه کنند.

منتظمی اظهار داشت: البته همانطور که رهبری هم فرمودند ما مخالف ارتباط با کشورهای دیگر نیستیم ولی آنچه مهم است این است که ابتدا باید به قدرت درونی خودمان تکیه کنیم و بعد با کشورهایی ارتباط بگیریم که فقط به دنبال منافع خود نیستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول