اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی زبان شیرین فارسی را دستمایه دروغ‌های آشکار خود نکند

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی در بیانیه‌ای خاطر نشان کرد: بهتر است نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بررسی میزان علاقه پنگوئن‌های قطب جنوب به رژیم منحوسشان مشغول باشد و زبان شیرین فارسی را دستمایه دروغ‌های آشکار خود نکند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی زبان شیرین فارسی را دستمایه دروغ‌های آشکار خود نکند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی (عضو دفتر تحکیم وحدت) در بیانیه‌ای خاطر نشان کرد: بهتر است نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بررسی میزان علاقه پنگوئن‌های قطب جنوب به رژیم منحوسشان مشغول باشد و زبان شیرین فارسی را دستمایه دروغ‌های آشکار خود نکند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران همواره بر مدار عاشورا و آرمان های حسینی آن در صف اول مبارزه با مستکبرین و زورگویان زمان بوده و هست. این روزها که خون مسلمانان مظلوم میانمار، یمن و سوریه به واسطه جنگ افروزی‌های آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانشان بر زمین ریخته می‌شود بیش از هر زمان دیگر معنای «کُل یَومٍ عاشورا» را درک می‌کنیم. از ابتدای انقلاب اسلامی و پیش از آن، آمریکا و سایر قدرت‌های استکباری بارها دشمنی و میل به سلطه و تجاوز خود را به کشورهای دیگر ثابت کرده‌اند اما این وعده حتمی خدا بوده و هست «إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدون َ﴿30/فصلت﴾»

همچنین در این بیانیه تصریح شد: امروز ایران اسلامی پس از سی و نه سال دست و پنجه نرم کردن با دشمنی‌های همیشگی صاحبان زر و زور، در جایگاهی ایستاده است که تمامی قدرت‌های ستمگر و متجاوز را که در صدد رسیدن به یک «خاورمیانه جدید» با هم متحد شده‌اند، در منطقه گرفتار کرده و قدرت و نفوذ خود را بر آنها دیکته می‌کند. بر هیچ کس پوشیده نیست که آمریکا و اسرائیل از اصلی ترین عاملان خشونت، خونریزی و هرج و مرج در منطقه اند اما اراده و توان جمهوری اسلامی ایران مانع از رسیدن این قدرت‌های مستکبر به اهدافشان شده است.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه اظهار شد: عجیب نیست که رئیس جمهور یاوه گوی آمریکا از روی عصبانیت و با ادبیاتی سخیف سعی در نشان دادن ایران به عنوان علت نا‌آرامی‌ها در منطقه باشد، اما عجیب است که رئیس جمهور رژیم منحوس اسرائیل پس از دشمنی‌های تمام نشدنی و هویدای خود، اعم از حمایت از تحریم های فلج کننده علیه ایران، حمایت از گروه‌های تروریستی منطقه، تلاش جهت براندازی نظام، حمایت از آشوب‌گران داخلی درگیر و دار فتنه 88 و دستور قتل دانشمندان هسته‌ای، خود را دوست ملت ایران معرفی کرده و با جفا در حق معنای واژه «دوست» انتظار دارد ملت ایران فریب سخنان او را بخورند. بهتر است او به بررسی میزان علاقه پنگوئن‌های قطب جنوب به رژیم منحوسشان مشغول باشد و زبان شیرین فارسی را دستمایه دروغ های آشکار خود نکند.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطر نشان شد: به تاسی از فرمایش شهید بزرگوار، شهید بهشتی، از موضع قدرت، به تمامی سلطه‌گران، سلطه طلبان و علی الخصوص روسای جمهور آمریکا و اسرائیل که با نطق ابلهانه خود، بیش از پیش رذالت و پلشتی اهدافشان را نزد ملت ایران آشکار کردند، اعلام می‌داریم که «از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» ما فرزندان خمینی کبیر هستیم که در مکتب او مبارزه حسینی وار با ستمگران و ظالمان را مشق کرده‌ایم. ما هرگز از مبارزه با ظلم خسته و ملول نخواهیم شد و تا رساندن علم انقلاب به دست مهدی موعود (عج) همواره پرچم دار عدالت خواهی و پناه مستضعفین عالم خواهیم بود.

همچنین در این بیانیه اظهار شد: امروز در آستانه محرم ماهی که در آن حسین بن علی (ع) درس عدم سازشکاری با دشمن و زیر یوق مستکبرین نرفتن را به همگان یاد می دهد از صحبت‌های سخیف و ضد انقلابی و ایرانی گفته شده در سازمان ملل علی الخصوص توسط روسای جمهور آمریکا و اسرائیل ابراز انزجار کرده و از رئیس جمهور کشورمان درخواست داریم که در بیانات بعدی خود موضع قاطع‌تری در برخورد با گفته‌‌های قلدرمآبانه در سازمان ملل، اتخاذ کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول