اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس کشف شد

جاسازی بیش از 2 هزار گوشی قاچاق در پژو 405

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از کشف دو هزار و 153 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی به ارزش هفت میلیارد ریال از یک سواری پژو خبر داد.

جاسازی بیش از 2 هزار گوشی قاچاق در پژو 405

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رجبعلی مختاری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر حین اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری از آزادراه شاهین‌شهر-کاشان به یک سواری 405 مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اظهارات ضد و نقیض راننده پژو و افزایش شک مأموران افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی به عمل آمد که تعداد دو هزار و 153 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر بیان داشت: راننده خودرو مدارک مثبته گمرکی مربوط به محموله کشف شده را ارائه نداد که خودرو و محموله آن توقیف شد.

مختاری ادامه داد: در این خصوص دو قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه هفت میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو موجبات رکود و بیکاری را در کشور فراهم کنند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول