اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

نخست‌وزیر انگلیس: تبلیغات تروریست‌ها باید ۲ ساعته از اینترنت حذف شود

ترزا می نخست‌وزیر انگلیس از شرکت‌های اینترنتی خواست تا ظرف مدت ۲ ساعت تبلیغات و پیا‌م‌های ارتباطی تروریست‌ها را از فضای مجازی حذف کنند.

نخست‌وزیر انگلیس: تبلیغات تروریست‌ها باید ۲ ساعته از اینترنت حذف شود

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، وی گفته است: گروه های تروریستی می دانند که لینک به تبلیغات آنها به سرعت پاک می شود و لذا در تلاش هستند با سرعت هر چه تمام تر مطالب تهیه شده خود را در فضای مجازی منتشر و بازتکثیر کنند تا جلوی حذف کامل آنها را بگیرند.

ترزا می افزود: به همین علت تبلیغات یادشده نه تنها باید از اینترنت حذف شوند، بلکه سازمان های دست اندرکار باید ابزار خودکاری ابداع کنند که شناسایی و حذف این نوع محتوا را تسهیل نماید.

به گفته وی صنعت باید سریع تر رشد کند و فرایند شناسایی و حذف محتوای مربوط به تروریست ها را تسریع کند. همچنین باید فناوری های جدیدی ابداع شوند که اصولا ارسال و آپلود چنین محتوایی را ناممکن کنند.

نخست وزیر انگلیس قصد دارد در جریان نشستی با همتایان فرانسوی و ایتالیایی خود و با حضور مدیران شرکت های فناوری این موضوعات را به بحث بگذارد. بررسی ها حاکیست در حال حاضر حذف این نوع محتوا از سرویس های وابسته به گوگل، فیس بوک و غیره حدود 36 ساعت به طول می انجامد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول