اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

تربیت مدیران آینده وظیفه اساسی بسیج دانشجویی است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: رفع مشکلات کشور و تربیت مدیران آینده کشور وظیفه اصلی بسیج دانشجویی است.

تربیت مدیران آینده وظیفه اساسی بسیج دانشجویی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، داوود گودرزی در نشست شورای بسیج دانشجویی استان ایلام اظهار کرد: برای حل مشکلات کشور باید دانشجویان بسیجی یقه مسئولان را بگیرند و آگاه کردن مردم و پای‌کار بودن نیز از وظایف اصلی آن‌ها در این راستا است.

وی تصریح کرد: کارهای صورت گرفته توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان ایلام قابل‌ تقدیر است و از عباسی رئیس واحد ایلام که همکاری خوبی با بسیج دانشجویی دارند می‌خواهم فعالیت‌ها و طرح‌های بسیج دانشجویی را به گوش مسئولان اجرایی استان برساند تا عملیاتی شوند.

این مسؤول اضافه کرد: خلاقیت‌ها و کارهای بسیج دانشجویی استان ایلام کمک‌کار مسئولان اجرایی استان است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: با آمدن فرهاد رهبر به دانشگاه آزاد اسلامی فضای خوبی برای بروز خلاقیت‌ها و فعالیت‌های بسیج دانشجویی شکل‌گرفته و ما دیگر مثل گذشته خون‌‌ دل نمی‌خوریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز در این نشست گفت: فعالیت‌های فرهنگی اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام است و تفکر بسیجی و فرهنگ عاشورایی در این دانشگاه نهادینه شده است.

شهریار عباسی اضافه کرد: باید با سلاح فرهنگی و با تأسی از فرهنگ عاشورا و تفکر بسیجی به مقابله با قدرت نرم دشمن و آسیب‌های فرهنگی برویم.

حجت‌الاسلام‌ عباس‌علی رستمی نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در ستاد ملی اربعین دانشگاهیان کشور نیز در این نشست گفت: نگاه دکتر ولایتی، دکتر رهبر و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نگاه شما دانشجویان بسیجی است و ما هرگز از اصول عقب‌نشینی نمی‌کنیم بلکه می‌طلبد دانشجویان بسیجی طرح‌ها و برنامه‌ها را در قالب‌های زیبا ارائه کنند تا گیرایی و کاربردی‌تر شوند.

در این نشست علی‌پور رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول