اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

دولت هزینه‌های زیارت اربعین را کاهش دهد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار داریم که دولت هزینه‌های سفر و پیاده‌روی اربعین را ارزان کرده و به دنبال گران کردن آن نباشد.

دولت هزینه‌های زیارت اربعین را کاهش دهد

حجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هزینه‌های سفر اربعین به عراق باید برای تشویق مردم به این عمل حماسی کاهش یافته و شرایط برای مردم تسهیل شود امید داریم که ادعا‌های موجود مبنی بر افزایش هزینه حمل و نقل واقعیت نداشته باشد.

وی افزود: خدمات بسیار خوبی توسط مردم در موکب‌ها و در مرز‌ها ارائه شده و شاهد عملکرد مطلوب شهرداری‌ها  به خصوص قالیباف، شهردار سابق تهران در این زمینه بوده‌ایم؛ هم‌اکنون انتظار یاری و دست‌گیری مسؤولان را به جای سنگ‎‌اندازی در این مسیر داریم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گ عنوان کرد: اربعین امروزه نه‌ تنها یک عمل عبادی و معنوی است بلکه حماسه و رفراندوم کم‌نظیر برای نشان دادن عظمت فلسفه قیام حسینی به شمار رفته و صحنه‌ای درخشان برای قدرت‌نمایی و به نمایش گذاشتن اقتدار شیعیان ترسیم می‌کند، امید است که همه ارگان‌های دولتی در این تظاهرات عظیم در مقابل یزیدیان زمان همکاری لازم را به عمل آورده و  شرایط را تسهیل کنند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول