اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشته و زخمی شدن ۲۳ مزدور سعودی به دست تک تیراندازان یمن

منابع امنیتی یمن از کشته و زخمی شدن بیش از ۲۳ نفر از شبه نظامیان ائتلاف سعودی به دست تک‌تیراندازان یمنی در ۴۸ ساعت گذشته خبر دادند.

کشته و زخمی شدن ۲۳ مزدور سعودی به دست تک تیراندازان یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تعداد عملیات نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن علیه شبه نظامیان و مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی طی هفته اخیر افزایش پیدا کرده است.

یک منبع نظامی یمن می گوید که طی دو روز گذشته بیش از 23 نفر از شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی به دست تک تیراندازان ارتش یمن و انصارالله در جبهه‌های مارب، الجوف و نهم کشته و یا زخمی شدند.

خبرگزاری رسمی یمن «سبا» روز گذشته به نقل از منابع نظامی یمن گزارش داد که یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی هفته گذشته 91 نفر از شبه نظامیان ائتلاف را در دو منطقه صراوح و نهم از پای درآوردند.

هفت نفر از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی نیز روز شنبه گذشته در عملیات نیروهای تک تیرانداز یمنی در منطقه «صراوح» استان مأرب از پای درآمده و 9 نفر دیگر نیز در جبهه‌های تعز، الجوف و نهم کشته و یا زخمی شدند.

انتهای پیام/م


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول