اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قصرشیرین در خانه ملت:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین پیام جشنواره فرهنگی بازی‌دراز است

نماینده شهرستان‌های قصرشیرین سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه امنیت امروز ایران حاصل پایبندی به ارزش‌های دفاع مقدس است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین پیام جشنواره فرهنگی و ادبی بازی‌دراز است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین پیام جشنواره فرهنگی بازی‌دراز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرهاد تجری ظهر امروز در آیین اختتامیه  نخستین جشنواره فرهنگی و ادبی بازی‌دراز که در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با اتحاد هیچگاه در برابر یاوه‌گویی و زیاده‌خواهی استکبار و دشمنان اسلام کوتاه نخواهند آمد.

به گفته وی، ایثار و ازخودگذشتگی شهدا موجب شده که اکنون ایران اسلامی به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل شود و در رفع بحران‌های منطقه نقش اساسی ایفا کند.

نماینده شهرستان‌های قصرشیرین سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی یادآور شد، بزرگترین درسی که می‌توان از شهدا آموخت پایداری در  مسیر ولایت فقیه است.

این نماینده اظهار داشت: هم‌اکنون منطقه در جنگ و ناآرامی به سر می‌برد و در این اوضاع آشفتگی تنها ایران است که مردمان آن در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کنند که دلیل این امر پایبندی به ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب است.

در پایان این مراسم از آثار برگزیدگان در بخش‌های مختلف ادبی و فرهنگی تقدیر شد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول