اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نوروزی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

تصویب کلیات لایحه پرداخت هزینه دادرسی دستگاه‌های اجرایی در کمیسیون قضایی مجلس

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات دو لایحه پرداخت هزینه‌های دادرسی دستگاه‌های اجرایی و مجازات‌های اجتماعی جایگزین برای حبس در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

تصویب کلیات لایحه پرداخت هزینه دادرسی دستگاه‌های اجرایی در کمیسیون قضایی مجلس

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح قانون تجارت به تصویب رسید و مقرر شد تا طی نامه‌ای به رئیس مجلس ضرورت بررسی این لایحه در مجلس در قالب 85 قانون اساسی عنوان شود.

وی افزود: طبق تصمیم رئیس مجلس یا لایحه برای بررسی در صحن مطرح خواهد شد و یا طبق اصل 85 قانون اساسی نیاز به بررسی نخواهد داشت که این منوط به تصمیم رئیس مجلس است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه لایحه پرداخت هزینه‌های دادرسی دستگاه‌های اجرایی مطرح و بررسی شد و کلیات آن در جلسه امروز به تصویب رسید و جزئیات آن در جلسه آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نوروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در جلسه امروز طرح اصلاح ماده 609 قانون مجازات اسلامی مطرح شد که با رأی مخالف اعضای کمیسیون از دستور کار خارج شد.

وی افزود: در این جلسه همچنین لایحه مجازات‌های اجتماعی جایگزین برای حبس در کمیسیون مطرح شد که اعضای کمیسیون به کلیات آن رأی دادند و جزئیات آن در جلسه آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در جلسه امروز کمیسیون قضایی حاضر شد و گزارشی را از میزان پیشرفت کاداستر در ثبت اسناد کشور به نمایندگان ارائه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول