اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عبادی به فارس خبر داد

فردا هیأتی از کمیسیون آموزش به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: فردا هیأتی از اعضای این کمیسیون به مناطق زلزله‌زده اعزام شده تا از نزدیک میزان تخریب مدارس و دانشگاه‌ها را بررسی و طی گزارشی به کمیسیون ارائه کنند.

فردا هیأتی از کمیسیون آموزش به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح موضوع تخریب مدارس و مراکز آموزشی مناطق زلزله زده در نشست صبح امروز این کمیسیون گفت: تصمیم بر این شد که فردا دست‌کم سه نفر از اعضای کمیسیون به این مناطق اعزام شده و از نزدیک به مشاهده میزان تخریب مدارس استان کرمانشاه مبادرت کنند.

وی با ذکر اینکه آمار اولیه‌ای که امروز به دست کمیسیون رسیده است قابل اتکا نیست، خاطرنشان کرد: با تهیه و ارائه گزارش از کمیسیون آموزش درباره آمار و حجم تخریب مراکز آموزش مناطق زلزله زده تصمیم‌گیری برای رایزنی با دولت جهت اقدامات سریع به منظور ترمیم و یا ساختن مدارس آسیب دیده و یا به کلی تخریب شده آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بررسی بخش دیگری از گزارش نهایی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست صبح امروز کمیسیون گفت: بررسی گزارش به اتمام نرسید و به نشست بعدی موکول شد.

همچنین سیدجواد ساداتی نژاد دیگر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در نشست صبح امروز کمیسیون، نمایندگانی از وزارت بهداشت حضور یافته بودند و درباره تجمیع همه آزمون‌های وزارت علوم و دانشگاه علوم پزشکی صحبت شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول