اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

27 داور آثار رسیده به جشنواره فیلم رشد را داوری می‌کنند

27 داور ایرانی و خارجی، آثار رسیده به چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد را داوری می‌کنند.

27 داور آثار رسیده به جشنواره فیلم رشد را داوری می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سعید بدیعی معاون دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی اظهار داشت: چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از چند هفته تلاش و بررسی شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم رشد، 27 استاد ایرانی و خارجی برای داوری فیلم‌های راه‌ یافته به بخش مسابقه چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد مشخص شدند.

بدیعی تصریح کرد: این 27 نفر به طور تخصصی برای ارزیابی آثار گروه‌های داستانی کوتاه، داستانی بلند، مستند، مستندِ علمی آموزشی، پویانمایی، آثار دانش‌آموزی، فرهنگیان و دانشجومعلمان انتخاب و دعوت به همکاری شده‌اند.

وی با بیان این مطلب که 5 نفز از داوران منتخب، خارجی هستند و با هماهنگی‌های ایجاد شده به تدریج وارد ایران می‌شوند، افزود: ۵ نفر انتخاب شده از کشورهای هند، هلند، بنگلادش، استرالیا و اسلوونی هستند که به‌زودی وارد ایران خواهند شد.

بدیعی تأکید کرد: از ویژگی‌های این دوره از داوری‌های فیلم رشد، تغییر هیأت داوران آثار بخش دانش‌آموزی است؛ امسال 3 استاد و مدرس دانشگاه، ارزیابی آثار دانش‌آموزی را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول