اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نوروزی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

بررسی نحوه محاکمه گروه‌های نوظهور و ضاله در کمیسیون قضایی/ طرح یا لایحه ارائه می‌شود

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: موضوع برخورد و محاکمه گروه‌های ضاله با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات در کمیسیون قضایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی نحوه محاکمه گروه‌های نوظهور و ضاله در کمیسیون قضایی/ طرح یا لایحه ارائه می‌شود

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح قانون چک مورد بحث قرار گرفت و 2 ماده آن بررسی و تصویب شد. 

وی افزود: براساس اصلاحیه صورت گرفته در ماده یک قانون چک، قوانین و مقررات مربوط به چک اعم از چک مسافرتی و غیره در مورد چک‌های الکترونیکی نیز لازم‌الرعایه است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهارداشت: همچنین براساس اصلاح صورت گرفته در مورد ماده 6 قانون چک بانک‌ها مکلف شدند برای ارائه دسته چک برای مشتریان خود صرفاً از طریق سامانه صدور یکپارچه چک نزد بانک مرکزی اقدام کنند. 

نوروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در این جلسه و با حضور نمایندگانی از وزارت اطلاعات موضوع محاکمه گروه‌های نوظهور همانند شیطان‌پرستی و ضاله مانند بهائیت و غیره و خلاء قانونی در برخورد با این گروه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد تا برای رفع مشکل خلاء قانونی در این باره یا مجلس طرح دهد و یا لایحه‌ای از سوی دولت ارائه شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول