اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران:

مهمترین مانع پیروزی دشمنان وحدت میان مردم و رهبری است

وزیر اطلاعات گفت: دشمنان به دنبال تخریب وحدت میان ملت ایران هستند و مهم‌ترین مانع پیش روی خود در ضربه زدن به انقلاب اسلامی را وحدت میان مردم و رهبری می‌دانند و به روش و شیوه‌ای درصدد تضعیف وحدت در جامعه ما هستند.

مهمترین مانع پیروزی دشمنان وحدت میان مردم و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام سید محمود علوی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست شورای اداری استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسؤولیت در دستان یکایک ما امانتی بزرگ است که بواسطه آن خون‌های پاک و مطهر فراوانی به زمین ریخته شده و مردم به ما در سپردن این امانت اعتماد کرده‌اند.

وی افزود: باید از مسؤولیت‌های امروز خودمان به منظور اجرای عدالت در جامعه و گره‌گشایی از مشکلات و امورات مردم استفاده کنیم تا در روز قیامت بتوانیم پاسخ‌گوی این وظیفه سنگین و گران باشیم.

وزیر اطلاعات با بیان این که امنیت موجود در کشور بواسطه همراهی مردم و مجاهدت‌های فراوانی حاصل شده است، تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا مسؤولیت اصلی حاکمیت یعنی ایجاد امنیت پایدار برای مردم را به شکل عینی تحقق بخشیم و امنیت در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و ... قابل تعریف است.

حجت‌الاسلام علوی عنوان داشت: امنیت و سلامت اقتصادی رکن اصلی تحقق شعارهای مهم اقتصادی در کشور از جمله اقتصاد مقاومتی است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به دشمنی‌های آشکار و پنهان آمریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران در تمامی سال‌های پس از انقلاب اسلامی اشاره و گفت: دشمنان به دنبال تخریب وحدت میان ملت ایران هستند و مهم‌ترین مانع پیش روی خود در ضربه زدن به انقلاب اسلامی را وحدت میان مردم و رهبری می‌دانند و به روش و شیوه‌ای درصدد تضعیف وحدت در جامعه ما هستند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: وحدت جامعه ما و کشور ما را شکست‌ناپذیر می‌کند.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول